اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 322 پروژه عمرانی در سرایان

فرماندار سرایان گفت: به مناسبت دهه فجر 322 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 718 میلیون ریال در سرایان افتتاح می‌شود.

افتتاح 322 پروژه عمرانی در سرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، علی نبی‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر سرایان ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: باید تلاش شود تا علاوه بر وحدت بین شیعه و سنی، وحدت بیشتر در بین مردم و مسئولان و جناح‌های مختلف به وجود آید.

وی به سیر وقوع انقلاب در کشورهای مختلف اشاره و تصریح کرد: انقلاب در کشورهای مختلف دنیا توسط قشر ویژه‌ای هدایت و رهبری شده است.

فرماندار سرایان اذعان داشت: در ایران اسلامی مردم از تمام اقشار با حضور گسترده خود در پیروزی انقلاب سهم داشته‌اند.

نبی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر مهمترین وظیفه ملت ایران حفاظت از ارزش‌های انقلاب و اسلام و انتقال آن به نسل‌های بعدی است.

وی با بیان این‌‌که دشمن با برنامه‌های مختلف سعی در کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلاب و ایجاد فاصله بین انقلاب و نسل‌های آینده را دارد، یادآور شد: باید با اجرای برنامه‌های مفید و آشنا ساختن نسل امروزی با ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) برای ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمنان گام برداریم.

فرماندار سرایان اجرای برنامه‌های متنوع، شاد و با کیفیت را ضروری دانست و گفت: با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع متناسب در این ایام روحیه نشاط در جامعه گسترش می‌یابد.

نبی‌زاده از افتتاح 322 طرح عمرانی در سرایان به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 718 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان این‌که با افتتاح این طرح‌ها برای 130 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود، یادآور شد: به منظور برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان 10 کمیته تشکیل می‌شود.

امام جمعه سرایان نیز در این جلسه اظهار داشت: عصر حاضر عصر تثبیت و صدور انقلاب است.

حجت‌الاسلام  احمد نجمی‌پور تصریح کرد: تمام تلاش دشمن فاصله‌اندازی بین ارزش‌های انقلاب و افراد تاثیرگذار و ارزشی انقلاب بوده و در این راه از تمامی حربه‌ها استفاده می‌کنند.

وی انقلاب را متعلق به تمام مردم دانست و متذکر شد: آنچه سبب پایداری انقلاب تاکنون شده حضور مردم در صحنه‌ها بوده بنابراین تمام مردم باید در برگزاری مراسم‌های دهه فجر مشارکت داشته باشند.

امام جمعه سرایان با بیان این‌که باید از فعالیت‌های کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های جامعه و ضمن پرهیز از کارهای تکراری زمینه برگزاری مراسم‌های متنوع را فراهم آوریم.

در پایان این جلسه اداره تبلیغات اسلامی سرایان به عنوان دبیر ستاد دهه فجر این شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/22481/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول