اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد

افتتاح 34 پروژه با اعتبار 7.5 میلیارد تومان در شهرستان نور

فرماندار نور از افتتاح 34 پروژه با اعتبار 7.5 میلیارد تومان در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 34 پروژه با اعتبار 7.5 میلیارد تومان در شهرستان نور

علی‌ محمد صمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن و نشان دادن خدمات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیز در همین راستا و اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم و معرفی خدمات است.

 فرماندار نور با اشاره به اینکه اینکه ایام و مناسبت‌های انقلاب مانند دهه فجر، هفته دفاع مقدس، هفته دولت و... برای افتتاح، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود سنت حسنه‌ای است، گفت: این کار به عنوان تبرک است، زیرا خدمات‌رسانی، انجام کارهای عمرانی و رفاهی وظیفه دولت است و در طول سال شاهد انجام کار و افتتاح‌های فراوان هستیم.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان نور ابراز داشت: امسال در ایام دهه مبارک فجر 34 پروژه با اعتبار بالغ بر 77 میلیارد و 776 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که عمدتا عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

 وی افزود: بزرگترین پروژه افتتاح گازرسانی به روستاهای بخش چمستان است که بیش 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده تا مردم این مناطق از نعمت گاز برخوردار شوند.

 فرماندار نور ادامه داد: پروژه‌های آبرسانی، بهره‌برداری از سر دهنه زراعی، پروژه‌های مخابراتی اعم از راه‌اندازی سایت‌های سیار، اینترنت پرسرعت و کافه نوری، افتتاح ساختمان اداری نمایندگی ثبت احوال بلده، ساختمان مسکونی مددجویان، افتتاح ساختمان پایگاه‌های بسیج و هوشمندسازی مدارس از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان نور در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/86023/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول