اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

عملکرد ممتاز شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد ممتاز شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و شهرستان لنده در سطح استانی خبر داد.

عملکرد ممتاز شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست میهمانان ویژه‌ای حضور داشتند که از شهرستان لنده به عنوان شورای نمونه و برگزیده استانی در جمع حضور پیدا کردند.

در این نشست هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: امیدواریم شوراهای آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌های خود برای ارتقای هرچه بیشتر سطح تعلیم و تربیت تلاش کنند.

وی ابراز داشت: در ارزیابی‌هایی که نسبت به عملکرد شوراهای آموزش و پرورش در آیتم‌های چندگانه داشتیم این آموزش و پرورش شهرستان لنده بود که توانست مقام نخست استانی را به خود اختصاص دهد.

وی با بیان این‌که همه استان‌ها را در چهار گروه ممتاز،برتر، عالی و خوب در کشور مورد ارزیابی قرار می‌دهند، افزود: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری جزو استان‌های ممتاز کشور در زمینه فعالیت شوراهای آموزش و پرورش شناخته شد.

در این نشست همچنین با اهدای لوح و جوایزی از اعضای شورای آموزش و پرورش لنده به عنوان شورای برتر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/2571/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول