اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار یوسفعلیزاده:

وحدت بیت الغزل انسجام و اقتدار اسلامی است‌

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از وحدت به عنوان بیت الغزل انسجام و اقتدار اسلامی یاد کرد.

وحدت بیت الغزل انسجام و اقتدار اسلامی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سردار حسینعلی یوسفعلیزاده با تبریک ایام توأم با سرور و رحمت پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: به برکت سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام دستان توانمند امت اسلام بار دیگر به نشانه وحدت و انسجام به هم پیوند می‌خورد.

وی تاکید کرد: وحدت سپر همه جانبه ما در برابر بدخواهی‌های دشمنان اسلام است و در واقع وحدت بیت الغزل انسجام و اقتدار امت اسلامی است‌؛ همچنین آحاد امت اسلامی حول مبانی اسلام به ویژه جامعه اسلامی ، پیامبر، قرآن ، قبله و آرمان مشترک باید گام بردارند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و به برکت هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و به برکت حمایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب ، همه فرق دینی و اسلامی با اتحاد و برادری کنار هم زندگی می‌کنند و در واقع گلبانگ مسلمانی جاری است و آنچه مسلم است در این ایام که به عنوان هفته وحدت نام گذاری شده است وظیفه وحدت امت مسلمان را تحکیم می‌کند‌.

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد : متأسفانه شاهد هستیم نظام سلطه و دشمنان رسول الله با انواع دسیسه‌ها تلاش می‌کنند بخش‌هایی از امت اسلام را از طریق فرقه سازی ، برانگیختن کینه‌ها و خشم‌های متعصبانه و به میدان آوردن افراد تکفیری ، سلفی و وهابی و نحله های خرافی به نام اسلام و بر علیه اسلام به جان هم بیندازند و این قابل توجیه نخواهد بود که مسلمانان به جای اینکه در مقابل دشمنان خود بایستند در مقابل همدیگر بایستند و با هم جنگ و ستیز کنند.

وی گفت : به برکت موالید شریف و ایام هفته وحدت‌، خودمان را هر چه بیشتر در زلال معارف دین خدا و پیام آسمانی رسول الله و اولاد اطهرش شستشو دهیم و همچنین در پرتو جمهوری اسلامی و تحت زعامت رهبر انقلاب و با تکیه بر میراث شهیدان که منادی وحدت و انسجام بودند این راه پر برکت را ادامه دهیم‌.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول