اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد مطرح کرد

احداث پارکینگ‌های طبقاتی در ‌بجنورد‌

شهردار بجنورد اعلام کرد: احداث پارکینگ‌های طبقاتی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

احداث پارکینگ‌های طبقاتی در ‌بجنورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، روح‌الله براتیان بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه برای اجرای پارکینگ‌های طبقانی سه نقطه شهر مشخص شده است اظهار کرد: این پارکینگ‌ها در سال آینده در هسته مرکزی خیابان چمران، حاشیه میدان کارگر و سبزه میدان به اجرا در می‌آید.

وی قرار گرفتن بجنورد در مسیر جاده ترانزیت را برشمرد و گفت: توسعه این شهر بر اساس غرب به شرق بوده و این باعث شده که خیابان‌های واقع در رینگ شمالی و جنوبی دارای عرض کمی باشند.

به گفته براتیان قرار گرفتن بسیاری از فعالیت‌های تجاری و خدماتی در هسته مرکزی شهر مشکل ترافیک را در مرکز شهر بجنورد تشدید کرده به همین خاطر احداث پارکینگ‌های طبقاتی را در نقاط مختلف شهر ضروری ساخته است.

وی در عین حال تملک اراضی برای تأمین پارکینگ را از مشکلات اجرای پارکینگ طبقاتی در بجنورد دانست.

شهردار بجنورد احداث پارکینگ‌های طبقاتی را از اولویت‌های شهرداری در سال آینده خواند و اضافه کرد: البته تا زمان اجرا و تکمیل این پروژه‌ها از ظرفیت پارکینگ‌های موقتی در شهر استفاده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای تقاطع غیر همسطح چهارراه شهدای بجنورد از سال گذشته گفت: این طرح اگرچه برای رفع ترافیک اثر گذار است لیکن اولویت دار نبود و بایستی اعتبار آن برای تکمیل پروژه کنار گذر جنوبی این شهر، که نقش به سزایی در روان شدن ترافیک دارد، صرف می‌شد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول