اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌‌آباد:

کمیسیون ماده 100 شهرداری تنها مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی است

شهردار فرون‌آباد با اشاره به اختیارات و وظایف کمیسیون ماده 100 شهرداری گفت: کمیسیون ماده 100 شهرداری تنها مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی است.

کمیسیون ماده 100 شهرداری تنها مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، علی بندعلیان در نشست کمیسیون ماده 100 شهرداری فرون‌آباد به بیان مشکلات و تخلفات مالکان پرداخت. 

وی اظهار داشت: کمیسیون ماده 100 شهرداری تنها مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی است و حکم صادره از مرجع مزبور لازم‌الاجراست.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون ماده 100 تنها مرجع ذی‌صلاح برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی در داخل محدوده شهر است که به موجب قانون تأیید شده است.

بر پایه این گزارش، کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‌ها با حضور نماینده وزارت دادگستری، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای اسلامی شهر تشکیل و پرونده‌هایی که تخلفات ساختمانی شامل احداث بنا بدون پروانه، برخلاف مفاد پروانه، عدم رعایت پارکینگ و ... دارند در آن بررسی و حکم متناسب (جریمه نقدی، تخریب و قلع بنا) صادر می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول