اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری دومین همایش آشنایی با خطرات شبکه‌های برق در کرمان

دومین همایش عمومی آشنایی با حریم‌ها و خطرات شبکه‌های توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزار شد.

برگزاری دومین همایش آشنایی با خطرات شبکه‌های برق در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دومین همایش عمومی آشنایی با حریم‌ها و خطرات شبکه‌های توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ظهر امروز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز تولد پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: هدف از برگزاری این چنین همایش‌هایی جلوگیری از حوادث و اتفاقات جبران‌ناپذیری است که به دلیل عدم رعایت ایمنی به وجود می‌آید.

وی اظهار داشت: ما به دلیل شغلی که داریم، می‌بینیم، گاهی وقت‌ها اتفاقی در سطح استان کرمان و حتی کشور رخ داده که بسیار پیش پا افتاده بوده که با یک اطلاع‌رسانی می‌شد از این حوادث جلوگیری کرد.

شهبا عنوان کرد: در زمانی که اتفاقی رخ می‌دهد، اگر خسارت مالی باشد، جبران می‌شود، اما در حوادث و خسارت‌ها، خسارت جانی جبران‌ناپذیر است و جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان گفت: بنا به وظیفه انسانی که داریم کسانی که در این جلسه شرکت کرده‌اند به عنوان مُبلغ برای رعایت حریم قانونی برق به دیگر افراد جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

شهبا با اشاره به اینکه زلزله‌های زیادی در جهان روی می دهد، افزود: در زلزله ژاپن آنچه که در این زلزله در جهان نمود پیدا کرد، مدیریت بحران خیلی خوب ژاپنی‌ها بود و موضوعی که به دولت ژاپن کمک کرد تا این بحران را مدیریت کند، همکاری و تعامل کامل مردم با دولت بود.

شهبا بیان کرد: مردم به دلیل آگاهی کاملی که در این زمینه از طریق اطلاع‌رسانی و آموزش‌ها دیده بودند، توانستند به دولت خود کمک کنند  تا یک بحران بزرگ را مدیریت کند.

وی عنوان کرد: زمانی که آمار را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم، تعداد افرادی را که سازمان‌های دولتی در زلزله نجات دادند، کمتر از کسانی است که خود مردم آنها را از زیر آوار نجات دادند و این نتیجه اطلاع‌رسانی، آموزش  و احساس وظیفه است.

مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در یک جلسه  یک دکتر ژاپنی می‌گفت خیلی‌ها فکر می‌کنند ما در دنیا کارهای فوق‌العاده انجام می‌دهیم در صورتی که این طور نیست ما فقط کارهای کوچک را خیلی خوب انجام می‌دهیم و هر کسی در جایگاه خودش کاری که به آن محول شده را به خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/80018/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول