اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سمیرم خبر داد

فعالیت 15 کارگاه آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای سمیرم

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای سمیرم گفت: 15 کارگاه آموزشی در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای شهرستان سمیرم فعالیت می‌کند.

فعالیت 15 کارگاه آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای سمیرم

سید رضا موسوی در گفتگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه کشور از دریای آزادمان وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و تنها متولی آموزش‌های فنی غیررسمی در کشور است.

وی تصریح کرد: این سازمان در سطح استان به‌صورت اداره کل و در سطح شهرستان به‌صورت مراکز آموزشی ارائه خدمات می‌کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سمیرم با بیان اینکه آموزش‌های مرکز فنی حرفه‌ای سمیرم به‌صورت رایگان در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات فعالیت می‌کند، افزود: دوره‌های آموزشی مرکز سمیرم به‌صورت کوتاه‌مدت است و با توجه به درخواست متقاضیان در نوبت های صبح، عصر و یکسره از یک تا 6 روز در هفته قابل برنامه‌ریزی است.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سمیرم خدمات آموزشی خود را در بخش‌های مختلف مراکز ثابت شهری، شعب شهری، آموزش روستایی، آموزش‌های جوار دانشگاهی، آموزش صنایع ضمن کار، آموزش صنایع جوار کارگاهی، آموزش به شیوه استادشاگردی نوین و آموزش در آموزشگاه‌های آزاد با توجه به شرایط، متقاضی و نیز مکان جغرافیائی ارائه می‌کند.

موسوی با اشاره به اینکه 75 درصد از طول دوره آموزشی به‌صورت عملی و نیز 25 درصد نظریه است گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سمیرم از سال 83 فعالیت خود را در مرکز ثابت با تعداد 4کارگاه شروع کرده و اکنون نیز با 15 کارگاه فعال مشغول فعالیت است.

این مسئول در ادامه به فعالیت 20 مربی به‌صورت حق‌التدریس با این مرکز اشاره کرد و افزود: در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سمیرم و آموزشگاه‌های زیر نظر مرکز، بیش از 90 حرفه آموزشی به مهارت‌آموزان آموزش داده می‌شود.

به گزارش فارس شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول