اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهشهر خبر داد

احتمال افت فشار گاز در واحدهای صنعتی بهشهر

معاون فرماندار بهشهر گفت: واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان بهشهر، برای مقابله با افت احتمالی فشار گاز آمادگی کامل داشته باشند.

احتمال افت فشار گاز در واحدهای صنعتی بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عبدالله ریاحی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان، ضمن تاکید بر مصرف بهینه سوخت در ادارات و نهادهای شهرستان، افزود: ادارات، به واحدهای صنفی و صنعتی زیر پوشش خود برای ذخیره‌سازی به‌موقع سوخت اعلام کنند تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نشوند.

وی بیان داشت: باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا شاهد خسارت در واحدهای کشاورزی، صنعتی و سایر بخش‌ها نباشیم.

عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر همچنین از لزوم شناسایی واحدهای آسیب‌پذیر گفت و اینکه برای سال‌های آینده،  همه آنها باید به تهیه سوخت جایگزین ملزم شوند.

در ادامه عسگر آقابابائیان معاون شرکت گاز شهرستان بهشهر، گفت: در حال حاضر مشکل قطعی یا افت فشار گاز در بهشهر نداریم اما مصرف آن را باید کنترل کرد تا هموطنان ما در دیگر شهرستان‌ها دچار مشکل نشوند.

غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر هم، اظهار داشت: به واحدهای صنعتی به ویژه مرغداری‌های شهرستان اعلام شده که در صورت استفاده از گاز به فکر سوخت جایگزین در شرایط بحرانی باشند.

علی ملا رئیس شرکت نفت بهشهر هم از واحدهای صنفی این شهرستان گلایه داشت که چرا باوجود اطلاع‌رسانی به‌موقع، در زمان تعیین‌شده برای ذخیره‌سازی گازوئیل اقدام نکردند.

در پایان این جلسه، از همکاری مدیران شرکت‌های برق و گاز بهشهر به‌دلیل همکاری با آموزش و پرورش شهرستان، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/86001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول