اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آمل خبر داد

افت فشار گاز خانگی در مازندران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: همزمان با افت فشار گاز در کشور و قطع شدن گاز برخی صنایع در مازندران، افت فشار گاز به صورت اندک در منازل نیز وجود دارد.

افت فشار گاز خانگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در نشست رفع بحران افت فشار گاز با اشاره به اینکه با کاهش دما افت فشار گاز رخ داده است، اظهار داشت: مازندران در انتهای خط گازرسانی کشور و آمل نیز در انتهای خط گاز مازندران قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمل از هر دو سوی شرق و غرب مازندران در انتهای خط است و با قطعی گاز بیشترین مشکلات را پیش رو دارد، افزود: با سرمای شدید سال 86 درخواست ایجاد خط جدید از سرخرود شد که مراحل اجرایی آن در حال انجام است.

رسولی با اشاره به اینکه با ایجاد این خط جدید بازهم مشکل گاز آمل برطرف نمی‌شود، بیان کرد: همزمان با افت فشار گاز در مازندران در آمل نیز فشار گاز کاهش یافته است.

وی با اعلام اینکه اولویت نخست در افت فشار گاز تامین گاز خانگی است و گازهای صنایع و ادارات قطع می‌شوند، گفت: از پیش به این مجموعه‌ها برای دوگانه سوز کردن وسایل اطلاع‌رسانی شده بود و سوخت ذخیره نیز در اختیار آنان قرار گرفته بود.

این مسئول با اشاره به اینکه آمادگی نسبی برای مقابله با شرایط بحران و کمبود گاز در استان وجود دارد، افزود: شرکت فرآورده‌های نفتی سوخت دوم را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه هم اکنون افت فشار گاز در منازل نیز وجود دارد، بیان داشت: در شرایط فعلی تامین گاز و سوخت مورد نیاز مدارس و بیمارستان‌ها مدنظر است و به آنان در زمینه تهیه سوخت دوم تذکر داده شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با تاکید بر اینکه نانوایی‌های نیازهای نخستین مردم را تامین می‌کنند و باید برای شرایط بحرانی سوخت دوم و جایگزین را تدارک دیده باشند، یادآور شد: امروز بسیاری از روستاها گازرسانی شده و نانوایی‌های‌شان نیز از طریق گاز نان تولید می‌کنند بنابراین باید برای حداقل 150 روستای پایین دست آمل در زمینه دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها تمهیداتی اندیشیده شود.

 انتهای پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول