اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه:

دهه فجر را در ذهن کودکان ماندگار کنیم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: دهه فجر را در ذهن کودکان ماندگار کنیم، چرا که آن‌ها در مواجهه با رویدادهای مختلف جامعه همیشه حرفی برای گفتن دارند.

دهه فجر را در ذهن کودکان ماندگار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا موزونی صبح امروز در جلسه کمیته کودک و نوجوان به‌مناسبت دهه فجر در استان کرمانشاه اظهار داشت: در بیشتر جوامع در راستای کارهای بنیادی و اساسی سرمایه‌گذاری‌های مهمی باید روی کودکان انجام شود.

وی تصریح کرد: توجه کردن به کودکان نشان‌دهنده حساس و مهم بودن این گروه سنی در اجتماعات و جوامع سنی است که باید همواره مورد توجه ویژه مسئولان باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گرفته از سوی اعضای کمیته کودک و نوجوان برای دهه فجر را از مهم‌ترین اقدامات در ایام‌الله دهه فجر معرفی کرد.

موزونی خاطرنشان کرد: آشنا کردن کودکان با ارزش‌های ملی و میهنی در همه کشورهای جهان مورد تاکید بوده و به‌همین دلیل امسال در دهه فجر رویکرد کمیته‌ها بر به‌وجود آوردن شادی و نشاط برای کودکان است.

وی با اشاره به اینکه، تاثیر و جنس کار با کودکان و نوجوانان متفاوت از دیگر بخش‌ها است، بیان داشت: کودکان در مواجهه با رویدادهای مختلف جامعه همیشه حرفی برای گفتن دارند.

موزونی از اعضای کمیته کودک و نوجوان خواست تا با اجرای برنامه‌های شاد و با نشاط، روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را در ذهن کودکان ماندگار و جاودانه سازند.

در این جلسه نیز برنامه‌های شاخصی از سوی سایر اعضای کمیته کودک و نوجوان دهه فجر از جمله آموزش‌ و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، صدا و سیما، بهزیستی و کمیته امداد معرفی شد.

آموزش و پرورش با نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه سال‌جاری و اجرای جشن در تمام مدارس، برگزاری گردهمایی ویژه قصه‌گویی، شاهنامه‌خوانی توسط دانش‌آموزان و شرکت دادن آن‌ها در راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های خود معرفی کرد.

سازمان دانش‌آموزی با اعزام خبرنگاران به برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان و پوشش خبری گسترده و هم‌چنین برگزاری مانور پیشتازان و فرزنگارن به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

پوشش مناسب خبری در برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان، حضور مجریان کودک در راهپیمایی 22 بهمن در محل ایستگاه‌های نقاشی و پخش تصاویر کودکان در راهپیمایی سال گذشته و اهدای جایزه به 10 کودک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه‌های شاخص صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در این ایام به‌شمار می‌رود.

اداره‌کل بهزیستی با افتتاح بزرگ مهدهای کودک در ایام دهه فجر، اجرای برنامه‌ها در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و بازدید از این مراکز توسط مسئولان را از جمله برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر خواند.

کمیته امداد خمینی نیز با برگزاری مراسم بازگشت امام راحل(ره) به میهن اسلامی، برگزاری ویژه برنامه‌هایی با موضوع حجاب، غباررویی مزار شهدا و هماهنگ کردن دانش‌آموزان زیر پوشش خود برای حضور در برنامه‌های ویژه کودکان را از برنامه‌های شاخص خود معرفی کرد.

انتهای پیام/2700/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول