اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه گذشته صورت گرفت

پذیرش 526 هزار بیمار سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

مدیر درمان تأمین ‌اجتماعی استان زنجان گفت: در 9 ماه گذشته 526 هزار بیمار سرپایی، در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان پذیرش شده‌اند.

پذیرش 526 هزار بیمار سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 526 هزار و 750 بیمار به صورت سرپایی در 9 ماهه گذشته سال‌جاری در مراکز درمانی استان ویزیت و تحت درمان قرار گفته‌اند.

وی ادامه داد: این تعداد پذیرش بیمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیش از چهار درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر درمان تأمین‌ اجتماعی استان زنجان تعداد بستری‌شدگان را در 9 ماهه سال‌جاری بیش از 17 هزار و 800 نفر خواند گفت: از بین این تعداد بستری‌شدگان، بیش از 7 هزار و 200 مورد عمل جراحی در دو بیمارستان زیر پوشش این مدیریت به وقوع پیوسته است.

این مسئول همچنین از افزایش پنج درصدی مراجعان به واحدهای پاراکلینیکی سرپایی خبر داد و گفت: در 9 ماه گذشته قریب به 482 هزار و 600 نفر از بیماران به صورت سرپایی به مراکز پاراکلینیکی بخش درمان مستقیم مراجعه کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در سطح استان زنجان دو بیمارستان ملکی امام حسین (ع) زنجان و امید ابهر فعالیت دارند، ادامه داد: این دو مرکز درمانی در 9 ماهه گذشته شاهد تولد 5 هزار و 920 نوزاد بوده است.

وی به اجرای طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در اجرای دستور مدیرعامل سازمان، فرهنگ‌سازی خوبی در استان صورت گرفته و در این زمینه نیز بیش از 33 هزار بیمار سالمند را در مدت 9 ماه گذشته پذیرش کرده‌ایم که این افراد بدون نوبت ویزیت شده و با در نظر گرفتن اولویت لازم تحت معالجه و درمان قرار گرفته‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اصل پاسخگویی را سرلوحه تمام امور بخش درمان تامین اجتماعی استان دانست و اذعان داشت: پوستر کانال‌های ارتباطی با مردم و کانال‌های یازده‌گانه وصول شکایات در همه مراکز تابعه نصب شده و درخواست‌ها و نظرات و شکایات بیمه‌شدگان را دقیقاً رصد می‌کنیم و ضمن استفاده مطلوب از نظرات بیماران، تشکل‌های مردمی، کانون‌ها و شرکای اجتماعی، نسبت به اصلاح فرآیندها اقدام می‌کنیم.

این مسئول به آمار شاکیان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: بیش از 47 مورد شکایت از ابتدای سال‌جاری از طریق کانال‌های یازده‌گانه واصل شده و یکایک شکایات بیماران طی برگزاری کمیته‌ای بررسی و به همه آنها پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول