اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان تأکید کرد

توسعه آموزش‌های مهارتی راهکار برون‌رفت از مشکل بیکاری

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان راهکار برون‌رفت از مشکل بیکاری را در گرو ارتقای مهارت و توسعه آموزش‌های مود نیاز بازار کار دانست.

توسعه آموزش‌های مهارتی راهکار برون‌رفت از مشکل بیکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا مهرابی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زمینه‌ساز توسعه جامعه دانست و اظهار  کرد: یونسکو سال 2012 را به عنوان سال آموزش فنی و حرفه‌ای برای جوانان نامگذاری کرده که این امر نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی از ثمرات ارتقای مهارت‌های فنی در تقویت اقتصاد و ایجاد اشتغال سخن گفت و ادامه داد: در حال حاضر وضعیت بیکاری در جامعه به هرم فارغ‌التحصیلان رسیده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان راهکار برون‌رفت از مشکل بیکاری را در گرو ارتقای مهارت، توسعه آموزش‌های مود نیاز بازار کار و تبادل اطلاعات و داشته‌های مهارتی افراد دانست.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه در سطح استان بیان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای با هدف ارتقای توانمندی مهارتی افراد فعالیت‌های بسیاری را اجرایی کرده است.

مهرابی در پایان اظهار داشت: ارتقای مهارت در میان افراد یک جامعه یک اصل و ضرورت است چون آنان ضمن ایجاد اشتغال برای خود می‌توانند کارآفرینان دیگری را نیز تربیت و تحویل جامعه دهند.

انتهای پیام/89002/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول