اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد

دعوت بانوی نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از دعوت بانوی نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور خبر داد.

دعوت بانوی نکایی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا افزود: فائزه جهانپورکلتی بانوی ورزشکار نکایی از روستای کلت است که بازی‌های تحسین برانگیزش مورد توجه کارشناسان کشور قرار گرفت و با گذراندن تست‌های مختلف فوتبال زیر نظر مربیان ملی و به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور دعوت شد.

وی بیان داشت: این بانوی توانمند ورزش نکا، هم‌اکنون در حال تمرینات زیر نظر مربیان است تا موفقیت‌های بیشتری را برای مازندران و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

دلیلی با بیان اینکه استعداد آفرینی از جمله برنامه‌های مهم ما است که با قوت دنبال می‌شود یادآور شد: شناسایی و انتخاب ورزشکارانی که بیشترین ظرفیت را در یک رشته ورزشی دارند در تمام رشته‌ها مورد توجه است تا برای رشد ورزش قهرمانی تلاش شود.

وی گفت: همزمان با گسترش فعالیت‌های ورزشی در شهرستان پهلوان‌پرور نکا و در پی موفقیت‌های پی‌درپی ورزشکاران نکایی در سطوح بین‌المللی و جهانی، حمایت‌های لازم مسئولان و شرکت‌های مختلف تولیدی به‌عنوان اسپانسر از این ورزشکاران انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا افزود: دعوت این بانوی مازندرانی به تیم ملی فوتبال که بی‌تردید نشان از رشد ورزش و به‌ویژه ورزش بانوان در استان در شهرستان نکا سبب ایجاد انگیزه در دیگر بانوان حتی در رشته‌های دیگر ورزشی شد.

دلیلی گفت: با ادامه این روند رو به رشد، این بانوی خوش آتیه نکایی به عضویت ثابت در تیم ملی ایران اسلامی در آید.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان نکا با بدرقه این بانوی ورزشکار نکایی، قول مساعدت و حمایت در ادامه کار را نیز به ایشان دادند و ما هم در ورزش نکا در حد و توان خود از این ورزشکار توانمند و خوش آتیه حمایت می‌کنیم تا برای ایران اسلامی غرور آفرین شوند.

دهیار روستای کلت نکا نیز اظهار داشت: فائزه جهانپور کلتی، نخستین بانوی فوتبالیست بزرگسال در رده ملی است که از یک روستای ورزش‌دوست کلت به کشور معرفی شد که با حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان با حمایت‌های مادی و معنوی با انگیزه بیشتری فعالیت ورزشی را ادامه دهد.

حسن مهیار گفت: حمایت مسئولان، انگیزه‌ها را دوچندان کرده و بسترهای مستعد ورزش این روستا را به سمت و سوی قهرمانی هدایت می‌کند که این حمایت‌ها از ورزش و ورزش‌دوستان در تمام رشته‌های شهری و روستایی ادامه یابد.

وی افزود: دهیاری روستای کلت با همکاری و  کمک شورای اسلامی این روستا سعی دارد که با جذب امکانات بیشتر برای بانوان، فعالیت‌های ورزشی آنها را در این روستا بهینه کرده و به روند رو به رشد ورزش در این روستا استمرار بخشد.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول