اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی:

بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه برگزار می‌شود

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در سال آینده خبر داد.

بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند نیمه اول سال آینده برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با شعار معنویت، اندیشه و هنر و در دو بخش اصلی و تجربه‌های جوان برگزار می‌شود که 25 اسفند ماه امسال آخرین مهلت برای ارسال آثار به این جشنواره است.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره با موضوع ارزش‌های دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی و چشم انداز ایران 1404 برگزار خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه این جشنواره به صورت منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود، خاطر نشان ساخت: بخش منطقه‌ای جشنواره در دو بخش اصلی و تجربه‌های جوان به صورت رقابتی برگزار می‌شود و در هر بخش نفر برگزیده در زمینه نمایش‌نامه ‌نویسی، کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد و طراحی صحنه معرفی می‌شود.

به گفته وی از مجموع مناطق 10 نمایش در بخش اصلی و 5 نمایش در بخش تجربه‌های جوان به جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه می‌یابند.

سرپرست حوزه هنری استان مرکزی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته هنرمندان حوزه هنری استان درخشش خوبی در این جشنواره داشته‌اند، ادامه داد: این جشنواره شهریور و مهر ماه سال آینده برگزار می‌شود.

میرزایی از گروه‌های هنری خواست تا مهلت تعیین شده نسبت به ارسال متون نمایشی خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

انتهای پیام/87008/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول