اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

اجرای 15 ویژه‌برنامه محوری هفته وحدت در عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از اجرای 15 ویژه‌برنامه محوری هفته وحدت در عسلویه خبر داد.

اجرای 15 ویژه‌برنامه محوری هفته وحدت در عسلویه

خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم در کشور است و مردم این منطقه اعم از شیعه و سنی برای رشد و پیشرفت منطقه اهتمام می‌ورزند.

وی افزود: شهرستان عسلویه از مناطقی است که شاهد وحدت مثال‌زدنی شیعه و سنی هستیم و همواره همه برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان در امورات مختلف مشارکت دارند.

فرمانده سپاه عسلویه با تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته وحدت و ایجاد زمینه اتحاد بیشتر بین مسلمانان در دستور کار مسئولان منطقه قرار دارد.

رفعتی از اجرای 15 ویژه‌برنامه محوری هفته وحدت در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها با مشارکت اهل سنت و شیعیان در شهرها و روستاهای عسلویه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت، برگزاری جشن بزرگ وحدت، غبارروبی گلزار شهدا و ... از جمله برنامه‌های محوری در این منطقه است.

فرمانده سپاه عسلویه یادآور شد: تقویت وحدت و همدلی میان مسلمانان باعث موفقیت هرچه بیشتر موج بیداری اسلامی در جهان می‌شود و جامعه اسلامی اگر به دنبال ایجاد تحول در خود است فقط در سایه وحدت می تواند به این تحول دست پیدا کند.

رفعتی ابراز داشت: امروز باید مسلمانان بیش از هر زمان دیگر اختلافات مذهبی و تاریخی را کنار بگذارند و به فکر وحدت نیروها در مقابل دشمنانی باشند که بخش عظیمی از جهان اسلام را مورد تعرض و اشغال قرار داده‌اند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول