اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

بسیج و مردم از هم جداشدنی نیستند

فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: بسیج و مردم از هم جداشدنی نیستند.

بسیج و مردم از هم جداشدنی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه ابوالفضل (ع) و افتتاح پایگاه شهید آهنجان بهارستان که با حضور جمع کثیری از بسیجیان در حسینیه علی اصغر (ع) برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی همیشه و در همه میدان‌ها مشکل‌گشا بوده و در پر کردن خلاءها و شیارها جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در مبارزه با تهاجم فرهنگی یا جنگ نرم دشمن بارز است تصریح کرد: معنویت از آثار بصیرت یک بسیجی است و اگر در جامعه ما پایگاه‌های مقاومت به خوبی پای کار باشند و تفکر و فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنند،‌ مطمئنا خیلی از مشکلات جامعه حل شدنی است.

این مسئول یادآور شد: در جامعه بسیجی، نه تنها از جنگ قدرت خبری نیست بلکه، افراد به دلیل اعتقاد به تصدی امور توسط شایسته‌ترین‌ها، از زیر بار ریاست طفره می‌روند و دیگران را برخود مقدم می‌دارند.

ریزی گفت: انقلاب، بسیج و بسیجی را این گونه تعریف کرد و امام (ره) با همین دید بود که آرزو می‌کرد، خداوند او را با بسیجیانش محشور کند.

وی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بهارستان ابراز داشت: مسجد را معیار برنامه‌های خود قرار دهید و در مردم‌داری و همدردی با مردم پیش‌قدم بوده زیرا بسیج و مردم از هم جداشدنی نیست و بسیج بدون مردم معنا پیدا نمی‌کند و مطمئنا مردم در برنامه‌های بسیج حضور دارند به شرطی که بسیج با آنها صادق باشد پس باید پایگاه‌ها با صداقت به فعالیت‌های خود بپردازند.

در پایان نیز با حکم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم از محمد آهنجان به‌عنوان فرمانده پایگاه ابوالفضل (ع) بهارستان به پاس زحمات خود در این پایگاه قدردانی و عطا فیروزی به‌عنوان فرمانده پایگاه ابوالفضل (ع) معرفی شد.

در این آیین محمد آهنجان به‌عنوان فرمانده پایگاه شهید آهنجان معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول