اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

95 درصد سارقان خودرو در آذربایجان‌شرقی معتاد هستند

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بیشتر سارقان منزل نیز در این استان غیربومی هستند، گفت: 95 درصد سارقان خودرو و قطعات آن معتاد هستند.

95 درصد سارقان خودرو در آذربایجان‌شرقی معتاد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به برکت باورهای دینی و فرهنگ غنی مردم این استان از لحاظ وضعیت جرائم یکی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

80 درصد جرائم کلاهبرداری نیز کشف شده‌اند

وی افزود: جرائم در سال 92 نسبت به سایر استان‌ها سیر نزولی داشته بطوریکه از اول سال جاری 80 درصد سرقت‌ها کشف و جرائم خشن نیز صفر بوده و 80 درصد جرائم کلاهبرداری نیز کشف شده‌اند.

عباس‌زاده سپس مقوله پیشگیری از سرقت منزل را یکی از اولویت‌های پلیس آگاهی مطرح کرده و گفت: 8 درصد از کل سرقت‌ها را سرقت منزل تشکیل می‌دهد و از اول سال جاری 75 درصد سرقت‌های منزل کشف شده و در تحقیقات مشخص شده است.

بیشتر سارقان منزل نیز در استان آذربایجان‌شرقی غیربومی هستند

وی گفت: بیشتر سارقان منزل نیز در استان آذربایجان‌شرقی غیربومی بوده و از مردم و شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی از اموال خود شامل طلا و جواهرات نگهداری کرده و در صورت مشکوک به افراد بویژه اشخاصی که با خودروهای پلاک غیربومی تردد می‌کنند مراتب را به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

95 درصد سارقان خودرو و قطعات معتاد هستند

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به سرقت خودرو و قطعات خودرو اشاره و گفت: 95 درصد از سارقان در این حوزه معتاد بوده و به دلیل پایین بودن ضریب ایمنی خودروها دست به سرقت زده که در این مورد نیز رانندگان باید خودروی خود را به تجهیزات ایمنی بویژه دستگاه پدال بند و دزد گیر مجهز نمایند.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به جرائم جعل و کلاهبرداری اشاره و گفت: چک‌های بلامحل، سرقت کارت به کارت و سوء استفاده از خدمات پزشکی از جمله موارد کلاهبرداری هستند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول