اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش باشت:

شورای آموزش و پرورش باشت تحولات آموزشی مؤثری را به وجود آورده است

رئیس آموزش و پرورش باشت گفت: شورای آموزش و پرورش باشت و مسئولان تعلیم و تربیت این شهرستان طی چند سال گذشته تحولات آموزشی مؤثر و خوبی را در نظام آموزشی این شهرستان به وجود آورده که قابل تحسین است.

شورای آموزش و پرورش باشت تحولات آموزشی مؤثری را به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز در اولین روز از گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش طی مراسمی که در محل سالن برگزاری جلسات آموزش و پرورش باشت برگزار شد از اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شد.

این مراسم با حضور یزدان محمدی فرماندار، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه، محمود نظری دبیر شورا و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار و با اهدای لوح‌ از اعضای فعال این شورا تجلیل شد.

محمود نظری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و سال‌روز ولادت باسعادت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش بنیادی‌ترین نهادها در نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس آموزش و پرورش باشت گفت: آموزش و پرورش نهادی موثر در جامعه با برنامه‌های اصولی و برنامه‌ریزی سنجیده شده است بنابراین لازم بوده که افرادی برای خدمت به مردم در این نهاد مهم و والا انتخاب شوند که کاردان و شایسته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش نمادی از مشورت و اتحاد است، اذعان کرد: مشورت و شورا در نظام جمهوری اسلامی و به خصوص در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد بنابراین توجه خاص را در این خصوص می‌طلبد.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش باشت و مسئولان تعلیم و تربیت این شهرستان طی چند سال گذشته در راستای بهبود کیفی شرایط تعلیم و تربیت در منطقه اقدامات ارزنده‌ای داشته‌اند به گونه‌ای که تحولات آموزشی مؤثر و خوبی را در نظام آموزشی در این شهرستان به وجود آورده که قابل تحسین است.

نظری برگزاری مسابقات متعدد، بازرسی‌های مستمر از مدارس شهری و روستایی، شناسایی و کمک رسانی به دانش‌آموزان نیازمند، دعوت خیرین و استفاده از هم فکری آنان جهت رفع مشکلات موجود، تعامل فراوان با اولیا و برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ پژوهشی و دست ساخته‌های دانش‌آموزی را از برنامه‌هایی برشمرد که در جلسات شورای آموزش و پرورش مصوب و اجرایی شده است.

این مسئول افزود: جامعه سالم آموزشی در هر جامعه‌ای در گرو برنامه‌ریزی، مشورت، همدلی و اتحاد و مسئولیت‌پذیری در نهاد آموزشی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش باشت خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهادی زیربنایی‌ و شخصیت‌ساز در جامعه است بنابراین امیدواریم با اتحاد و همدلی بتوانیم قدم‌های بزرگی در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت برداشته و مسیر توسعه و رشد را برای فرزندان خود هموار کنیم.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول