اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)

مسابقات قرآن بسیج خواهران در شهرکرد برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج خواهران همزمان با میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) در شهرکرد خبر داد.

مسابقات قرآن بسیج خواهران در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرزانه احمدپور ظهر امروز در جمع بسیجیان، اظهار کرد: 80 نفر از خواهران قرآنی منتخب نواحی مقاومت شهرستان‌های استان در مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: خواهران در این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، درک مفاهیم در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

احمدپور ادامه داد: شرکت‌کنندگان در رشته حفظ تا سن 11 سالگی بخش شکوفه‌ها و در بخش نوجوانان به بالا در همه رشته‌ها، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نفرات اول تا سوم رشته‌های مختلف قرآنی در هر رده سنی به مسابقات کشوری قرآن بسیج خواهران راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه چهار داور بر اجرای این مرحله از مسابقات نظارت می‌کنند، گفت: مرحله کشوری این مسابقات نیز بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68001/ط10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول