اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم:

صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال تقویت می‌شود

رئیس هیئت هندبال استان قم از تقویت تیم هندبال صبای قم برای حضور پرقدرت در بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

صبا در نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال تقویت می‌شود

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه کم کم به زمان برگزاری بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نزدیک می‌شویم، با تصمیم کادر فنی از هفته آینده استارت دور جدید تمرینات تیم هندبال صبای قم زده خواهد شد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدارسیون هندبال بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی هندبال کشورمان از رقابت‌های برون مرزی، مسابقات لیگ برتر هندبال از سر گرفته خواهد شد و به همین دلیل بازیکنان صبا نیز از هفته آینده تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز داشت: برای حضور پرقدرت تیم هندبال صبای قم در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برنامه داریم و به شرط اینکه از طرف باشگاه صبا حمایت شویم می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم تا قوی‌تر به مصاف حریفان برویم.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال 11 تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند، بیان کرد: تیم هندبال صبای قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال است که البته تا پایان نیم فصل اول این بازی‌ها عملکرد خوبی نداشته است.

طباطبایی با بیان اینکه تیم هندبال صبا در هشت مسابقه از 10 مسابقه قبل خود در مسابقات لیگ برتر هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به حریفان باخته است، عنوان داشت: متاسفانه این تیم هم اکنون در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه خود جای گرفته و وضعیت خوبی ندارد.

وی افزود: به غیر از تیمی که در مکان آخر جدول رده‌بندی مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور قرار بگیرد، تیم دیگری به دسته اول باشگاه‌های کشور سقوط نمی‌کند بنابراین ما از این نظر مطمئنیم که صبا در لیگ برتر می‌ماند اما هرگز به این امید نیستیم و می‌خواهیم جایگاه تیم را در جدول ارتقاء بدهیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اذعان کرد: در هفته‌های سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور تیم هندبال صبای قم موفق به کسب یک پیروزی، یک تساوی و هفت باخت شده است و هم اکنون تیم سه امتیازی مکان نهم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر محسوب می‌شود.

وی افزود: بعد از حدود سه ماه تعطیلی به دلیل بازی‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا و همچنین رقابت‌هایی که تیم ملی کشورمان به آن اعزام شده، قرار است لیگ برتر هندبال در نیم فصل دوم از بهمن ماه پیگیری شود و به همین خاطر تیم صبا از هفته آینده تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

طباطبایی اظهار داشت: دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی باشگاه‌های کشور هفته اول بهمن ماه شروع خواهد شد و طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون هندبال، تیم هندبال صبا بعد از استراحت در هفته اول دور برگشت، در خانه خود میزبان تیم هندبال نیروی زمینی تهران خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول