اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیان کرد

توزیع 1.6 میلیارد لیتر نفت کوره برای تولید برق

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بیش از یک میلیارد و 600 میلیون لیتر نفت کوره از ابتدای سال تاکنون برای تولید برق پایدار توزیع شده است.

توزیع 1.6 میلیارد لیتر نفت کوره برای تولید برق

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیارد و 600 میلیون لیتر نفت کوره از ابتدای سال تاکنون برای تولید برق پایدار توزیع شده است.

طالبی با اشاره به قطع شدن گاز نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: افت فشار گاز طبیعی سبب قطعی گاز مصرفی نیروگاه شهید سلیمی نکا شده که با خارج شدن آن از مدار توزیع گاز طبیعی، هیچ مشکلی در بخش خانگی تاکنون مشاهده نشده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: تولید برق همچنان پایدار است و تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه بدون هیچ وقفه‌ای انجام گرفته و از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته با توجه به توزیع بیش از یک میلیارد و 600  میلیون لیتر نفت کوره شش درصد رشد به ثبت رسیده است.

وی افزود: مشارکت مردم  استان در صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی می‌تواند سبب فعال بودن جایگاه های سی ان جی شود که در بخش حمل و نقل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

طالبی بیان داشت: با توجه به فعال بودن جایگاه‌های سی ان جی در سطح استان به ‌دنبال آن هستیم اگر جایگاهی از گذشته به‌ دلیل بدهی تعطیل شده است با همکاری گاز استان و پرداخت بدهی از سوی جایگاه بتوانیم جایگاه مربوطه را وارد مدار سوخت‌رسانی کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با توجه به سهمیه‌های ارائه شده در برخی از جایگاه‌ها از سوی بعضی از افراد سود جو کارت‌های سوخت متعددی برای فروش سوخت یارانه‌ای به صورت آزاد مشاهده می‌شود که مقرر شد در صورت گزارش یا کشف کارت‌های سوخت بلافاصله ضبط و ابطال شود.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول