اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

گلایه مردم خورموج از صف‌های طولانی برای تهیه نفت

صف‌های طولانی نفت مردم خورموج را به واکنش و گلایه واداشته است.

گلایه مردم خورموج از صف‌های طولانی برای تهیه نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، در چند هفته اخیر خبرهایی از بعضی از شهرهای استان بوشهر مبنی بر صف‌های طولانی مردم برای دریافت نفت منتشر شد که این صف‌ها به محل جایگاه‌های سوخت خانگی در خورموج نیز رسید.

استان بوشهر دارای ذخایر عظیم نفت، گاز، پتروشیمی و معدن است صف‌های طولانی برای دریافت نفت آن هم با کالا برگ نفت سفید حرارتی جای بسی تامل دارد.

چرا نفت سفید باید با کالا برگ به مردم داده شود مگر مصرف نفت در استان بوشهر آن هم در زمستان چند لیتر است؟

اگر بگوییم نفت کم است بازار آزاد چه می‌کند پس ما هیچ کمبودی در این زمینه نداریم اما توزیع آن می‌تواند با مدیریت درست انجام تا آنهایی که به گاز طبیعی دسترسی ندارند بتواند به راحتی مایحتاج خود را برطرف کنند.

مسئول جایگاه سوخت لنگک خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: روزانه 29 هزار لیتر نفت در این جایگاه توزیع می‌شود.

محمد غلامی در پاسخ به اینکه علت صف‌های طولانی فروش در چه می‌بینید، خاطرنشان کرد: ما در این جایگاه تا آخرین لیتر نفت را توزیع و به مردم عرضه می‌کنیم و چنانچه جایگاه دوم در شهر با ما همکاری کند مشکلی نخواهیم داشت.

یک شهروند خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نفت در شهر می‌آید اما بعضا با خودروهایی حمل می‌شود که فروشندگان ساکن شهر خورموج نیستند و باید با این افراد برخورد شود.

علی محمدی افزود: فروش نفت آزاد از کجا می‎آید از درون چاه نفت که بیرون نمی‎آید همه این‎‌ها با واسطه و خارج از عرضه توزیع و در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

بر این اساس از استاندار بومی استان انتظار می‌رود تدابیری اندیشیده شود تا اولا در استان محروم اما برخوردار و غنی از نفت، گاز، پتروشیمی، معدن و صنعت کالا برگ را حذف کرده تا مردم به راحتی بتوانند سوخت خود را تامین کنند که این باعث کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌گران خواهد شد و این خواسته مردم خواسته‌ای دور از منطق نیست.

چند روزی است که شاهد صف‌های طولانی مردم در جایگاه‌های عرضه نفت خانگی هستیم که این امر موجب شده است تا مردم نسبت به عدم نظارت کافی بر این جایگاه‌ها گلایه‌مند باشند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول