اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

صبا با متوقف کردن تراکتور به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: این هفته مسابقه‌ بسیار مهمی با تیم تراکتورسازی تبریز داریم اما به غلبه بر این تیم و تداوم حرکت رو به رشد تیم صبا فکر می‌کنیم.

صبا با متوقف کردن تراکتور به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌دهد

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس این هفته در لیگ برتر با حضور با انگیزه و با روحیه بازیکنان تیم در حال انجام است و عصر چهارشنبه راهی تبریز می‌شویم.

وی ادامه داد: تیم ما در هفته بیست و دوم لیگ برتر نتیجه بسیار خوبی کسب کرده است و با روحیه مضاعفی به دیدار حساس این هفته با تراکتورسازی تبریز قدم می‌گذاریم تا ان‌شاءالله با عبور از سد این تیم به موقعیت تیم در جدول وضعیت بهتری بدهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: از آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان با نوعی بدشانسی مواجه می‌شدیم اما خوشبختانه الان وضعیت تیم خوب شده، بازیکنان با انگیزه‌تر شده‌اند و فشار روانی ناشی از قرار گرفتن در جمع تیم‌های انتهای جدول نیز از تیم دور شده است.

وی عنوان کرد: ما خوشبختانه این هفته برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز منطقی و حساب‌شده بازی کردیم و با تلاش بازیکنان به موفقیت رسیدیم و حالا روحیه خوبی به تیم تزریق شده است و تمام اعضای تیم با انگیزه بسیار بالا برای پیکار برابر تراکتورسازی تبریز کار می‌کنند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم در این مسابقه حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر نیز به پیروزی برسیم، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از تیم تراکتورسازی تبریز به دست آورده‌ایم به خوبی با این تیم آشنایی داریم و قطعاً با آمادگی مناسب‌تری نسبت به بازی قبل با این تیم روبه‌رو خواهیم شد.

وی عنوان کرد: البته با توجه به شرایط حساس این روزهای جدول رده‌بندی و اینکه برخی تیم‌ها برای صعود و سایر تیم‌ها برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند، تردیدی نیست که مقابل تراکتورسازی تبریز کار دشواری پیش‌رو خواهیم داشت ولی مطمئنم که دیگر به راحتی تسلیم هیچ حریفی نخواهیم شد.

بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه باید از تمام قدرت خود استفاده کنیم تا بر خلاف بازی نیم فصل اول مقابل این تیم به پیروزی برسیم، تصریح کرد: شرایط مناسبی در تیم وجود دارد زیرا پیروزی تیم ما در هفته گذشته بعد از بازی سخت و طاقت‌فرسا برابر فجر شهید سپاسی شیراز، وضعیت خوبی را بر تیم حاکم کرده است.

تیم فوتبال صبای قم جمعه این هفته در دوازدهمین بازی خارج از خانه خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان شاگردان مجید جلالی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول