اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

نباید در حوزه اشتغال سلیقه‌ای برخورد کرد

مدیرکل جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: نباید در حوزه اشتغال سلیقه‌ای برخورد کرد.

نباید در حوزه اشتغال سلیقه‌ای برخورد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ بهروز اکرمی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران حوزه کار و دست‌اندرکاران این بخش ضمن بیان برنامه‌های خود، گفت: برنامه اجرایی من در آینده به طور کامل ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: برای برنامه‌های خود دو نوع راهکار در نظر گرفته‌ام که در این راه برنامه وزیر کار بهترین برنامه کاربردی و راهبرد برای مجموعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان است.

مدیرکل جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه فرصت آزمون و خطا خیلی وقت است که سپری شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم در حوزه اشتغال اشتباهات را تکرار کنیم و با موضوعات علمی در این حوزه سلیقه‌ای برخورد کنیم.

اکرمی اضافه کرد: نگاه و حوزه اشتغال باید علمی و متأثر نظم و انضباط باشد که در این راستا باید با تمرکز بالا حرکت کرد.

وی ابراز داشت: حفظ و ایجاد اشتغال با دستور، خواهش و بخشنامه اتفاق نمی‌افتد؛ باید به این موضوع توجه داشت که اشتغال یک پدیده نیست، بلکه یک پروسه است.

مدیرکل جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به مبحث آمار در حوزه اشتغال، بیان داشت:‌ بهترین شاخص برای سنجش وضعیت حوزه اشتغال، مردم و جامعه هستند.

اکرمی با بیان اینکه منافع مناطق آزاد کیش و قشم به ساکنان این دو جزیره می‌رسد، تأکید کرد: منفعت یافتن مردم بندرعباس و هرمزگان از مناطق ویژه تجاری در این استان نیز یک مطالبه به حق،‌ شرعی و قانونی است.

وی در پایان متذکر شد: این در حالی است که مردم هرمزگان و بندرعباس از مناطق ویژه تجاری غرب بندرعباس و صنایع موجود در این منطقه آن چنان که باید منفعتی نمی‌برند و اتفاقات این منطقه بر روی زندگی آنها ملموس نیست.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول