اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خواستار شد

ایجاد نهضت اشتغال در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، سرمایه‌گذاری و اشتغال را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان دانست و گفت: نهضت اشتغال باید در استان ایجاد شود.

ایجاد نهضت اشتغال در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان بعد از ظهر امروز در هفتمین نشست شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان در سنندج‌ اظهار داشت: ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری به عنوان دو دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در استان مطرح شد و تحقق این مهم نیازمند تلاش همگانی است.

به گفته وی، حذف بیکاری در استان نیازمند نهضت اشتغال است و همه باید در این حوزه بنا به توان و وظیفه خود گام بردارند.

وی با بیان اینکه بدون شک ارائه خدمات محرومیت‌زدایی و توسعه شبکه گاز به دورترین روستاها زمینه و بستر اعتماد بیش از پیش مردم را به نظام فراهم می‌کند، تصریح کرد: ‌توجه به بحث اشتغال نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان نقش مهمی در ارتقا حس امنیت و پایداری امنیت در استان خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: طی چند سال اخیر در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی سپاه بیت‌المقدس استان حرکت‌های خوبی آغاز شده که تداوم و گستردگی آن با همت و همکاری ادارات و نهادهای مختلف می‌تواند زمینه را برای خدمت بیش از پیش به مردم استان فراهم کند.

به گفته باغبانیان، تلاش در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان به تنهایی از عهده و توان یک مدیر و دستگاه خاصی بر نمی‌آید و تحقق اهداف در این زمینه عزم جدی و همگانی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه موضوع اشتغال یک بحث فرابخشی است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید به این عرصه ورود پیدا کنند تا شاهد تحقق اهداف و چشم‌اندازهای مورد نظر در این حوزه باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان سرمایه‌گذاری و وجود سرمایه‌گذار را یکی از راه‌های کاهش بیکاری در استان عنوان کرد و گفت: باید فعالیت‌های بیشتری در زمینه گسترش سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران در استان داشته باشیم تا زمینه شکوفایی اقتصاد و در نهایت ارتقای سطح معیشتی مردم محقق شود.

باغبانیان در پایان ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: باید با وحدت و همدلی در همه عرصه‌های گام برداریم و با تکیه بر این سرمایه عظیم مسیر تحقق اهداف و رفع مشکلات و نواقص را فراهم سازیم.

انتهای پیام/79002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول