اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد آمل:

بیست و دومین کنگره ملی صنایع غذایی در آمل برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از برگزاری بیست و دومین کنگره ملی صنایع غذایی کشور در این دانشگاه خبر داد.

بیست و دومین کنگره ملی صنایع غذایی در آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، سید محمد وحدت در حاشیه بازدید پنج نفر از اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی کشور از واحد آیت‌الله آملی افزود: در مراسم اختتامیه  بیست و یکمین دوره کنگره ملی صنایع غذایی در شیراز واحد آیت‌الله آملی به عنوان میزبان بیست و دومین دوره این کنگره معرفی شد.

وی ادامه داد: پنج نفر از اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی کشور برای امکان‌سنجی برگزاری این کنگره ملی و بررسی امکانات موجود برای برگزاری مناسب این همایش از واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی بازدید کردند.

وحدت گفت: این افراد از مجتمع فناوری اطلاعات، کتابخانه مرکزی، تالار همایش‌ها، تالار ارائه پوستر و نمایشگاه، دانشکده صنایع غذایی و سایر امکانات رفاهی دانشگاه بازدید داشتند.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره انجمن از وجود امکانات بسیار خوب در بخش پژوهشی و رفاهی دانشگاه کمال رضایت را داشتند.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات‌آیت الله آملی با اشاره به اینکه این کنگره 21 دوره آن در دانشگاه‌های دولتی برگزار شده است، تصریح کرد: این واحد دانشگاهی به عنوان نخستین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور است که قرار است در آبان ماه سال آینده میزبانی شایسته برای کنگره باشد.

وحدت خاطرشان کرد: اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی کشور با هماهنگی و همراهی اعضای شورای ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از شرکت‌های کاله و دوشه هراز که از برندهای معروف صنایع غذایی کشور هستند نیز بازدید کردند.

انتهای‌پیام/86011/ک/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول