اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسور هلندی کاله مازندران:

عملکرد کاله مقابل ارومیه بسیار خوب بود‌

پاسور ملی‌پوش هلندی کاله مازندران گفت: عملکرد کاله مازندران مقابل شهرداری ارومیه در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر بسیار خوب بود و لایق پیروزی بودیم.

عملکرد کاله مقابل ارومیه بسیار خوب بود‌

نیکو پتروس یوهانس فرریکس عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل ابراز داشت: ایران یکی از کشورهای والیبالی است و خیلی خوشحالم امسال را در این لیگ حرفه‌ای این کشور در تیم کاله مازندران توپ می‌زنم.

وی در مورد بازی گذشته کاله مازندران مقابل شهرداری ارومیه که با پیروزی سه بر یک به سود نماینده مازندران خاتمه یافت، اذعان داشت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و کاله نیز توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

فرریکس تصریح کرد: در این دیدار ابتدا خوب شروع کردیم ولی بعد چند امتیاز در دریافت ضعیف شدیم و به همین دلیل ست نخست را از دست دادیم اما در ست دوم با بهتر بازی کردن روند دریافت‌ها خوب شده، امتیاز به امتیاز بهتر می‌شدیم و اسپک‌های بی‌نقصی داشتیم تا اینکه توانستیم پیروز میدان باشیم.

پاسور ملی‌پوش هلندی کاله مازندران در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فرریکس نیز علاوه بر پاس‌های بی‌نقص، در دریافت نیز به کمک کاله آمده و روز بسیار خوب را پشت سر گذاشت، اگر او بخواهد به خود نمره بدهد چه عددی را انتخاب می‌کند، گفت: نمره دادن به خودم کار بسیار سختی است، همه بازیکنان در این پیروزی شیرین سهم داشتند و با ارائه بازی خوب توانستند بیشترین امتیاز را به دست آورند.

فرریکس در پاسخ به سئوال دیگری در مورد تقابل دو پاسور خارجی تیم‌های شهرداری و کاله که در طرف مقابل پتکوویچ بازیکن فصل گذشته کاله قرار داشت، عنوان کرد: ما با هم رقابت مستقیم و فرد به فرد نداشتیم، هر کدام برای تیم خودمان تلاش کردیم و سعی داشتیم تا تاکتیک‌های خودمان را به بهترین نحو انجام دهیم و گفته‌های کادر فنی را اجرایی کنیم البته نتیجه هم نشان می‌دهد که کارمان را به بهترین نحو انجام دادیم.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول