اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جریمه برای تیمی که در لیگ برتر فوتسال نیست/ 3 امتیاز مجانی در حساب پرسپولیس

با وجودی که تیم فوتسال بانوان مس پارس از حضور در لیگ برتر انصراف داده است، اما فدراسیون فوتبال 3 امتیاز از این تیم کسر و 20 میلیون ریال جریمه کرد.

جریمه برای تیمی که در لیگ برتر فوتسال نیست/ 3 امتیاز مجانی در حساب پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، براساس اعلام فدراسیون فوتبال قرار بود تیم فوتسال بانوان مس پارس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال شرکت کند، اما پس از یک هفته مشخص شد که این تیم تصمیمی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد و تیم انصار ولایت جایگزین این تیم شده است.

با این حال فدراسیون فوتبال به دلیل غیبت تیم مس پارس در دیدار نخستش با تیم پرسپولیس تهران، نماینده اصفهان را جریمه مالی کرده است.

بر این اساس؛ تیم فوتسال بانوان مس پارس با جریمه 20 میلیون ریالی و باخت سه بر صفر روبرو شده است.

به گزارش فارس، تیم مس پارس فصل گذشته به عنوان تنها نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده بود، اما نتوانسته بود نتایج رضایت‌بخشی کسب کند.

با این حال تردیدهای زیادی در مورد ادامه فعالیت این تیم وجود داشت، چراکه از یک طرف در نخستین فصل حضورش نتایج خوبی کسب نکرده بود، ضمن اینکه اسپانسر این تیم نیز دچار مشکلاتی شده بود و ابهاماتی در مورد ادامه حمایت وی وجود داشت، از این رو زمانی که بحث حضور تیم مس پارس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مطرح شد، رسانه‌ها انتقاد زیادی بابت این مسئله عنوان داشتند و در نهایت نیز این تیم در لیگ شرکت نکرد.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول