اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند:

هنوز از قهرمانی در لیگ فوتسال ناامید نشده‌ایم

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: هنوز از قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند ناامید نشده‌ایم زیرا 10 هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ فرصت باقی مانده است.

هنوز از قهرمانی در لیگ فوتسال ناامید نشده‌ایم

محمدحسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجودی که تیم گیتی‌پسند پس از باخت برابر ملی حفاری، چهار امتیاز با تیم دبیری اختلاف پیدا کرد اما هنوز چیزی برای ما تمام نشده است.

وی ادامه داد: تیم فوتسال گیتی‌پسند سابقه قهرمانی در لیگ ایران و آسیا را داشته و بازیکنان تیم ما استخوان‌بندی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و از کادر فنی کاربلدی نیز سود می‌بریم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به شکست تیم گیتی‌پسند برابر ملی حفاری تصریح کرد: برای این دیدار محمد کشاورز را به دلیل محرومیت و سه بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و تمرینات با حضور شش بازیکن انجام می‌شد.

وی ادامه داد: در بازی با تیم ملی حفاری تیم ما در نیمه نخست فشار زیادی به حریف وارد کرد اما در نیمه دوم تیم حریف توانست به گل دست پیدا کرده و تیم ما را شکست دهد.

عراقی‌زاده افزود: دلیلی ندارد از قهرمانی تیم گیتی‌پسند نا امید شویم زیرا 10 هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ فرصت باقی مانده و احتمال رقم خوردن هر نتیجه‌ای وجود دارد.

انتهای پیام/63006/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول