اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از اصحاب رسانه

دفتر بسیج رسانه سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

دفتر کانون شهرستانی بسیج رسانه سنندج با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر این شهر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

دفتر بسیج رسانه سنندج فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه  شهرستان سنندج اظهار کرد: در عصر حاضر ارتباطات و رسانه‌ها به عنوان مؤلفه‌های قدرت حساب شده و در عرصه جنگ تبلیغاتی و فرهنگی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

محمدرضا قاسمی افزود: نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و جایگاه مردمی اصحاب رسانه ضرورت ایجاد تشکل‌های مرتبط با این حوزه را برای خدمت‌رسانی به خادمان عرصه اطلاع‌رسانی دوچندان کرده و در این راستا نیز سازمان بسیج برای تحقق اهداف تشکیل بسیج 20 میلیونی و بسیج اقشار به ایجاد دفاتر استانی و شهرستانی همت گماشته است.

وی خاطر نشان کرد: سالگرد شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار صدا و سیما در دوران دفاع مقدس به عنوان روز قشر بسیج رسانه تعیین شده و در همین راستا نیز برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام برگزار می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: طی دو روز اخیر دفاتر شهرستانی بسیج رسانه در دو شهرستان بیجار و سنندج راه‌اندازی شده  و این روند تا تشکیل و راه‌اندازی دفاتر دیگر شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کردستان خاطر نشان کرد: راه شهادت باز است و شهیدان گرانقدر همواره ما را در ادامه راهشان یاری خواهند کرد و نام‌گذاری این روز به یاد شهید رهبر خود چراغ راه خبرنگاران و رسانه‌ها خواهد بود.

وی افزود: راه خبرنگاران متعهد در طول تاریخ ساری و جاری است و حتی بعد از شهادت و عروج از این دیار فانی، همچنان بر تارک تاریخ می‌درخشد لذا امید است اصحاب رسانه با انعکاس واقعیات دوران دفاع مقدس و آرمان‌های والای شهیدان انقلاب و امام خمینی(ره)در حفظ و نگهداری و انتقال مفاهیم و هویت‌های اسلامی و دینی همت گمارند.

حمیدرضا گوهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج نیز دراین مراسم اظهار داشت: افتتاح دفتر بسیج رسانه در این شهرستان حرکتی ارزشمند برای خدمت هرچه بیشتر به اصحاب رسانه بوده و امید است همه اصحاب رسانه استان بسیجی‌وار برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی در جامعه تلاش کنند و از ظرفیت‌های بسیج رسانه نیز برای انسجام‌بخشی به امور بهره گرفته شود.

انتهای پیام/79006/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول