اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پدافند هوایی ماغر خواستار شد

لزوم اطلاع‌رسانی اخبار پدافند هوایی توسط رسانه‌های بهمئی و بهبهان

فرمانده پدافند هوایی ماغر به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اشاره کرد و بر لزوم اطلاع‌رسانی اخبار پدافند هوایی توسط رسانه‌های بهمئی و بهبهان تأکید کرد.

لزوم اطلاع‌رسانی اخبار پدافند هوایی توسط رسانه‌های بهمئی و بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، گل‌محمد نصیری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و تعامل فرماندهی پدافند هوایی ماغر با اصحاب رسانه شهرستان‌های بهمئی و بهبهان اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم پدافند هوایی ماغر را با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم معرفی کنند.

فرمانده پدافند هوایی ماغر بهمئی افزود: همانطور که بازوی توانمند سیاست‌مداران نیروهای نظامی و مسلح هستند در جنگ نرم اصحاب رسانه این نقش مهم و حیاتی را ایفا می‌کنند.

وی مهم‌ترین دغدغه مسئولان پدافند هوایی ماغر را مسائل فرهنگی پرسنل و خانواده‌های کارکنان آن عنوان کرد و گفت: اشتیاق داریم با رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان بهمئی و بهبهان تعامل بیشتری داشته باشیم.

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ماغر نیز در این نشست ضمن اشاره به جایگاه مقدس خبرنگاران گفت: خبرنگاری از معدود مشاغلی است که قرآن کریم در سوره قلم به آن اشاره کرده است و این نشان از اهمیت والای این حرفه دارد.

حجت‌الاسلام ایوب اکبری افزود: با توجه به این‌که نزدیک به 90 درصد تبلیغات رسانه‌ای دنیا دست صهیونیسم و دشمنان جهان اسلام است که اسلام و قرآن مورد آماج هجمه‌های تبلیغاتی دشمن قرار دارد این موضوع وظیفه خطیر خبرنگاران را دو چندان می‌کند که بتوانند در این هجمه از تبلیغات پیام اسلام و انقلاب را به دنیا برسانند.

اکبری حلقه اتصال مسئولان با مردم را رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: انتظار ما از رسانه‌های این است که زحمات ارزشمند پدافند هوایی ماغر را در قالب فعالیت‌های مختلف فرهنگی انعکاس دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه افرادی هستند که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی کشور خدمت می‌کنند و خیلی از آن‌ها نیز در دورترین نقاط کشور و فقط به عشق ولایت و اطاعت محض از رهبری مشغول حفاظت از این حریم (پدافند هوایی) هستند که به فرمایش رهبری امروز خط مقدم تمام جبهه‌ها است.

اکبری از کسب مقام‌های برتر این پدافند هوایی در سطح کشور خبر داد و گفت: پدافند هوایی ماغر در سطح کل قرارگاه پدافند هوایی کشور مقام نخست و در سطح کل ارتش کشور مقام دوم را از لحاظ امنیت روانی، مسائل فرهنگی و خدمت به پرسنل کسب کرد.

وی گفت: کسب رتبه اول در مسابقات قرآنی کشوری توسط یکی از نیروهای این قرارگاه از دیگر مقامات کسب شده در امسال بود.

اکبری از مسئولان شهرستان بهبهان خواست با توجه به این‌که این پدافند در فاصله 20 کیلومتری شهرستان بهبهان واقع است در بحث خدمات آموزشی، تأمین فضای سبز و دیگر خدمات اجتماعی مسئولان این پدافند را یاری کنید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی هم در این نشست هم‌اندیشی ضمن قدردانی از مسئولان پدافند هوایی ماغر که با تشکیل این نشست گفت: هر چند شهرستان‌های بهمئی و بهبهان همسایه‌های دیرینه هستند ولی تاکنون روابط و مراودات آنها در حد مسائل اقتصادی بوده و با تشکیل چنین برنامه‌های هم‌اندیشی دریچه‌های جدیدی به روی روابط فرهنگی بین دو شهرستان گشوده می‌شود.

امین درخشان آمادگی خود را برای تعامل بیشتر با مسئولان شهرستان بهبهان در زمینه بهبود مسائل فرهنگی اعلام کرد.

درخشان در پایان از کتابخانه پدافند هوایی ماغر دیدن کرد و گفت: هزار جلد کتاب به کتابخانه این قرارگاه اهدا توسط ارشاد اسلامی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/82009/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول