اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

بوکس اصفهان زنگ تفریح رقبا نیست

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان با اشاره به اینکه بوکس اصفهان دیگر زنگ تفریح رقبا نیست گفت: با تلاش‌های بدون چشمداشت رئیس هیئت بوکس و مسئولان و مربیان، بوکس اصفهان را زنده کرده و پس از چند سال جزو هیئت‌های موفق کشور قرار گرفتیم.

بوکس اصفهان زنگ تفریح رقبا نیست

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان عشق و علاقه به بوکس را رمز موفقیت بوکس اصفهان دانست و افزود: بوکس اصفهان فاقد درآمد و حامی مالی است و رئیس هیئت بوکس از طریق هزینه‌های شخصی خود مخارج هیئت را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت بوکس اصفهان در طی سه سال اخیر و کسب مدال طلا پس از 10 سال توسط یکی از اعضای تیم اصفهان اظهار کرد: شکل گیری هیئت جدید بوکس استان در حالی بود که تیم اصفهان در رده آخر کشور قرار داشت و عملا اصفهان به زنگ تفریحی برای رقبا بدل شده بود، اما با تلاش‌های بی دریغ مربیان و مسئولان هیئت رفته رفته به یکی از تیم‌های قدرتمند کشور تبدیل شده است.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان سال 84 را دوران آغاز افول بوکس اصفهان ذکر کرد و افزود: از سال 90 تاکنون هیئت جدید بوکس اصفهان با عشق و علاقه به این رشته ورزشی آن را دوباره احیا و زنده کردند و هر روز شاهد پیشرفت بوکس استان هستیم.

وی تاکید کرد: تعداد قهرمانان و ملی پوشان اصفهان رو به رشد است و همه این پیشرفت‌ها مدیون تلاش‌های شبانه روزی مسئولان بوکس اصفهان است که ناشی از تعهد و علاقه نسبت به این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

شفیعی از پیگیری‌های این هیئت برای میزبانی مسابقات کشوری در سال آینده پس از سال‌ها تلاش خبر داد و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که هیئت بوکس استان برگزار کرده، می‌توان به برگزاری دوره‌های داوری در سطوح مختلف و مربیگری در هر سه سطح اشاره کرد، ضمن اینکه در 17 شهرستان استان هیئت بوکس فعال شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: افزایش تعداد داوران کشوری از سه نفر به هفت نفر و بالا بردن سطح علمی و کیفی مربیان و داوران از دیگر فعالیت‌های اخیر بوکس اصفهان است.

انتهای پیام/63001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول