اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون بوکس

بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد

دانا اسماعیل‌زاده، بوکسور کردستانی که چندی پیش مدال طلای وزن 64 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشور را به دست آورده بود از سوی فدراسیون بوکس به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

بوکسور کردستانی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در استان البرز فدراسیون بوکس تصمیم گرفت نفرات برتر را برای حضور در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان دعوت کند.

به همین منظور طی چند روز گذشته اسامی 31 بوکسور برای حضور در اردوی آماده‌سازی از سوی فدراسیون اعلام شد که در این میان نامی از بوکسور طلایی کردستان دیده نمی‌شد.

اما ساعتی قبل خبرنگار فارس از دعوت دانا اسماعیل‌زاده، مشت‌زن کردستانی برای حضور در این اردو باخبر شد و به این ترتیب با افزودن وی، تعداد بوکسورهای حاضر در اردو به 32 نفر خواهد رسید.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس ایران از روز شنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است و به این ترتیب اسماعیل‌زاده طی روزهای باقیمانده از این اردوی 21 روزه در کنار سایر اعضا حاضر خواهد شد.

در رقابت‌های قهرمانی کشور دانا اسماعیل‌زاده بوکسور کردستانی موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود نشان طلای مسابقات وزن 64 کیلوگرم را از آن خود کند و برای نخستین بار در این وزن این مدال ارزشمند را برای استان به ارمغان آورد.

تیم 6 نفره بوکس استان کردستان در آن مسابقات عنوان دهم تیمی را به دست آورد که قرار گرفتن کردستان در جمع 10 تیم برتر ایران نیز برای نخستین بار به وقوع می‌پیوست.

گفتنی است؛ اردوی آمادگی تیم ملی بوکس بزرگسالان به منظور حضور در پیکارهای آسیایی این رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79012/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول