اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره خبر داد

اجرای 35 ویژه‌برنامه هفته وحدت در شبانکاره

امام جمعه شبانکاره از اجرای 35 ویژه‌برنامه هفته وحدت در شبانکاره خبر داد.

اجرای 35 ویژه‌برنامه هفته وحدت در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی ظهر امروز در نشست شورای اداری شبانکاره اظهار داشت: خدمت به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان در نظام اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به لطف خدا، رهبری حکیمانه امام راحل و حضور پرشور مردم به پیروزی رسید.

حمادی خاطرنشان کرد: دهه فجر به‌عنوان یک پیروزی بزرگ در تاریخ انقلاب ایران است که جشن‌های این روز باید در شان این مناسبت بزرگ برگزار شود.

وی با تبریک هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت اهمیت و جایگاه خاصی دارد و باید به نحو مطلوب این ایام را گرامی بداریم.

امام جمعه شبانکاره از اجرای 35 ویژه‌برنامه هفته وحدت در شبانکاره خبر داد و گفت: در هفته وحدت تعداد 35 ویژه‌برنامه در شهرها و روستاهای مختلف این منطقه برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره نیز با تشریح برنامه‌های هفته وحدت بخش شبانکاره اظهار داشت: با توجه به وضعیت حساس  کنونی جامعه اسلامی و حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، هفته وحدت بهترین فرصت برای همدلی جوامع اسلامی است.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد گفت: برنامه‌‌های هفته وحدت این اداره مشتمل بر برگزاری سخنرانی و گفتمان‌های دینی در سطح مساجد و مدارس بخش و برگزاری جشن ویژه هفته وحدت در مساجد است.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند باید با تمام توان و ظرفیت در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول