اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در کاشمر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر از برگزاری برنامه‌های متنوع در گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در کاشمر

حجت‌الاسلام قاسم‌علی مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت از 12 ربیع‌الاول همزمان با 24 دی‌ماه آغاز خواهد شد.

وی اجرای برنامه‌هایی با عنوان دین، نشاط، زندگی، توزیع نرم‌افزارهای مذهبی، اجرای برنامه‌های جشن و سخنرانی در مدارس، تزئین و چراغانی سطح شهر، برپایی نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در کاشمر عنوان کرد.

این مسئول یادآور شد: در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد اختلاف و مطرح کردن مطالب تفرقه‌آمیز سعی در حذف گفتمان ناب محمدی دارند باید تلاش کنیم برنامه‌های این هفته باشکوه خاصی برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه رسیدن جامعه به تعالی اسلامی تنها در سایه وحدت و همدلی امکان‌پذیر است، اضافه کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش که از لشکرکشی به عراق و افغانستان و نیز حمله به سوریه برای دخالت در امور این کشورهای اسلامی ناامید شده‌اند تلاش می‌کنند تا با ایجاد تفرقه و توسعه افراطی‌گری در بین مسلمانان زمینه را برای پیاده کردن نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود در این سرزمین فراهم کنند لذا برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت فرصت مناسبی برای خنثی‌سازی توطئه‌های آنان است.

وی با بیان اینکه هدف از همه این ناامنی‌ها و جنگ‌افروزی‌هایی که در منطقه به دست سردمداران آمریکا ایجاد می‌شود ضربه‌ زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: وجود مقدس پیامبر مکرم اسلام به عنوان نقطه مشترک برنامه‌های مذهبی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و برگزاری برنامه‌های هفته وحدت فرصت مغتنمی برای نشان‌ دادن وحدت جامعه در برابر زیاده‌خواهی و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول