اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

زمستان امسال قطعی گاز نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: زمستان امسال در استان گلستان قطعی گاز نخواهیم داشت.

زمستان امسال قطعی گاز نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمستان امسال در استان گلستان قطعی گاز نخواهیم داشت.

وی گفت: نیاز است مشترکان در مصرف این نعمت خدادادی و با ارزش دقت لازم را داشته باشند و با کاهش حداقل یک درجه از دمای محیط زندگی مصرف انرژی خود را حداقل تا 6 درصد کاهش دهند که در وسعت بالا این مقدار صرف‌جویی تا میزان تولید یک پالایشگاه صرفه‎جویی را تحقق می‎بخشد.

سنگدوینی ادامه داد: خوشبختانه از سال‎های گذشته برای رفاه بیشتر مردم و جلوگیری از قطع گاز پروژه‎ها و فعالیت‎های مختلفی در بخش زیرساخت انجام شده و از سال 1386 تا به امروز نزدیک به 26 میلیارد تومان در بخش زیرساخت گاز استان گلستان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع 432 هزار و 734 مشترک گاز در استان گلستان 444 هزار و 600 خانوار از نعمت گاز بهره‎مند هستند.

سنگدوینی افزود: از یک میلیون و 777 هزار نفر جمعیت در استان گلستان یک‌میلیون و 688 هزار و 958 نفر از نعمت گاز بهره‎مند هستند که 95 درصد جمعیت تحت پوشش استان نسبت به کل جمعیت قابل تحت پوشش را شامل می‎شود.

وی اضافه کرد: 100 درصد شهرهای استان و 70 درصد روستاهای استان گلستان از نعمت گاز بهره‎مند هستند که 865 روستا از 993 روستای استان گلستان قابلیت گازرسانی دارند که در حال حاضر برای 677 روستا گازرسانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 75 روستا پروژه‎های در دست اجرا دارند و 127 روستا نیز در برنامه‎های آینده این شرکت برای گازرسانی است.

سنگدوینی بیان کرد: تعداد واحدهای صنعتی عمده در استان گلستان که از نعمت گاز بهره‎مند هستند 364 واحد است که این مراکز بیش از 165 متر مکعب مصرف گاز را دارند.

وی در پایان ابراز داشت: 62 جایگاه نیز از ابتدای سال تا به امروز گازرسانی شده که چهار جایگاه در ایام دهه مبارک فجر به بهره‎برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/83004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول