اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

62 جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان تزریق گاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در حال حاضر در سطح استان تعداد 62 جایگاه سی‎ان‎جی تزریق گاز شده است.

62 جایگاه سی‎ان‎جی در گلستان تزریق گاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: راه‎اندازی جایگاه‎های سی‎ان‎جی علاوه بر کاهش آلاینده‎های زیست محیطی تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‎های سوخت، چرخه حمل و نقل و همچنین کمک بزرگی به اقتصاد کشور است و در همین رابطه شرکت گاز استان گلستان نیز با تمام توان گازرسانی به جایگاه‎های سی‎ان‎جی را در دستور کار خود قرار داده و مشغول فعالیت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت عملیات گازرسانی به شصت و دومین جایگاه سی‎ان‎جی را به اتمام رسانده و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: در مراسمی که با حضور فرماندار شهرستان گرگان، مدیران عامل شرکت‎های گاز و پخش فرآورده‎های نفتی، شهردار و اعضای شورای شهر گرگان بر گزار شد جایگاه سوخت سی‎ان‎جی بلوار کاشانی مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از تمام دست‌اندرکاران احداث این جایگاه گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران شرکت توانستیم یکی دیگر از جایگاه‎های سوخت سی‎ان‎جی را در استان گازرسانی کرده و پس از فرایند نصب تجهیزات مورد نیاز جایگاه در این روز شاهد افتتاح یکی دیگر از پروژه‎های مهم باشیم.

سنگدوینی افزود: در حال حاضر در سطح استان تعداد 62 جایگاه سی‎ان‎جی تزریق گاز شده است ضمن اینکه از این تعداد تاکنون 58 جایگاه مورد بهره‎برداری قرار گرفته و باقی‌مانده جایگاه‎های تزریق گاز شده نیز توسط شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه گلستان در شرف راه‎اندازی و افتتاح است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با تاکید مجدد در زمینه مدیریت مصرف گاز افزود: انشاءالله بتوانیم با همت والای مردم شریف در امر صرفه‎جویی در مصرف این انرژی پاک مانع قطع گاز شده و وقفه‎ای در جریان مستمر گاز پیش نیاید و بتوانیم از این نعمت خدادادی در صنعت کشور استفاده کرده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام/2307/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول