اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

حمایت بنیاد علوی از 125 دانش‌آموز کم‌بضاعت در شهرستان کنگان

رئیس آموزش و پرورش کنگان از حمایت بنیاد علوی از 125 دانش‌آموز کم‌بضاعت در شهرستان کنگان خبر داد.

حمایت بنیاد علوی از 125 دانش‌آموز کم‌بضاعت در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف صبح امروز در بازدید از مدارس کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت در مدارس امری مهم است و در کنگان با اهتمام اساتید مجرب شاهد اقداماتی در این مسیر هستیم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره به حمایت بنیاد علوی از دانش‌آموزان کم‌بضاعت کنگان خاطرنشان کرد: مدارس تحت پوشش بنیاد علمی علوی کنگان کتاب‌های کمک آموزشی دریافت کردند.

شریف تصریح کرد: بنیاد علمی علوی بیش از یک‌هزار و 500 جلد کتاب به دبیرستان‌های تحت پوشش خود در شهرستان کنگان هدیه کرده است.

وی اضافه کرد: بنیاد علمی علوی یکی از قدیمی‌ترین بنیاد های علمی کشور محسوب می‌شود که به صورت عام‌المنفعه به کارهای آموزشی و علمی می‌پردازد.

این مسئول ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های کنکور و همچنین اجرای کنکورهای آموزشی از دانش‌آموزان مناطق محروم از کارهای بسیار خوب این مؤسسه است.

شریف یادآور شد: در شهرستان کنگان تعداد 125 دانش‌آموز پایه‌های سوم و چهارم رشته‌های علوم انسانی و تجربی تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

وی گفت: تعداد یک‌هزار و 500 جلد کتاب به منظور تجهیز کتابخانه‌های دبیرستان‌های تحت پوشش این بنیاد به مبلغ هفتاد میلیون ریال بین سه دبیرستان مناطق محروم شهید عبدی بنک، شهید عبدالله امین پرک و شهید عبدالله‌زاده بندر سیراف قرار داده شد.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول