اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال خبر داد

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در خلخال

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: سه فروشنده سابقه‌دار ماده مخدر تریاک در حوزه استحفاظی خلخال دستگیر شدند و 12 کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف شد.

کشف 12 کیلوگرم مواد مخدر در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی صبح امروز در جریان دستگیری فروشندگان مواد مخدر اظهار داشت: این افراد که از تهران با استفاده از شیوه‌های خاص بسته‌بندی وارد استان زنجان و سپس وارد حوزه استحفاظی شهرستان خلخال شده بودند با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامی خلخال شناسایی و دستگیر شدند.

بهمنی تصریح کرد: این کشف در طی دو عملیات جداگانه در محور ارتباطی میانه به سمت خلخال و جاده هشجین در نزدیکی روستای مزجین خلخال انجام شده که با موفقیت این عملیات، قاچاقچیان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: در این عملیات‌ها یک خودروی پیکان توقیف شد که حاملان مواد مخدر در طول مسیر از استان زنجان تا شهرستان خلخال بیش از 9 تا 10 خودرو عوض کرده بودند تا در دام پلیس گرفتار نشوند اما با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان خلخال این نقشه سوداگران مرگ نیز بر آب شد.

این مسئول با تقدیر از اهالی شهرستان خلخال در خصوص تعامل و همکاری با نیروی انتظامی شهرستان خلخال در خصوص مبارزه با آسیب‌‌های اجتماعی و مواد مخدر یادآور شد: اگر مردم همکاری کنند هیچ قاچاقچی مواد مخدر امنیت نخواهد داشت تا جوانان را به حیطه مرگ و تباهی بکشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمنی در پایان سخنان خود خواستار هوشیاری مردم و توجه بیشتر خانواده‌ها به جوانان شد و بیان داشت: خانواده به عنوان اولین جایگاه تربیت فرزندان و جوانان باید نقش پراهمیت خود را در این زمینه ایفا کند.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول