اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد

پیشرفت 35 درصدی شبکه انتقال آب شهرک صنعتی شوط

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شبکه انتقال آب شهرک صنعتی شوط 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 35 درصدی شبکه انتقال آب شهرک صنعتی شوط

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره 2 ماکو در آینده نزدیک مجددا از سرگیری می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ابراز داشت: در شمال استان استقبال مناسبی از صنعت و تولید وجود دارد و در حال حاضر در شهرک صنعتی شماره 1 ماکو زمینی برای واگذاری باقی نمانده است.

وی افزود: حصارکشی اطراف شهرک صنعتی شماره 1 ماکو با همکاری واحدهای صنعتی و منطقه آزاد در حال انجام است.

پرنیان یادآور شد: شهرک صنعتی شوط آماده واگذاری بوده و این شهرک صنعتی 52 هکتار مساحت دارد و برق آن تأمین و عملیات خیابان‌کشی نیز انجام شده و شبکه انتقال آب نیز 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. با توجه به موقعیت خاص شهرک صنعتی شوط و قرارگیری در جاده ترانزیتی بازرگان استقبال خوبی از این شهرک می‌شود.

پرنیان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی پلدشت از سال 87 دارای مصوبه بوده و به دلیل مشکلات زیست محیطی احداث این شهرک متوقف شده بود که طی پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های اخیر مشکل این شهرک حل شده و با تخصیص منابع مالی عملیات اجرایی و خیابان‌کشی آن به زودی انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرک صنعتی مشترک ایران و ترکیه به عنوان نخستین شهرک مشترک کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: احداث این شهرک مجدداً در دستور کار قرار گرفته که در حد وزارت امور خارجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اقدامات انجام شده در خصوص سرمایه‌گذاری‌های صنعتی را رضایت‌بخش عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به حجم انبوه سرمایه‌گذاری در صنعت در آینده نزدیک شاهد رشد صنعت و تولید خواهیم بود.

انتهای پیام/61005/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول