اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی فارسان خبر داد

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به 235 خانواده مددجوی فارسانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 235 خانواده مددجوی این نهاد 2 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به 235 خانواده مددجوی فارسانی

محمدرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان این شهرستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به 235 خانواده تحت حمایت اعطا شده است، گفت: این تسهیلات به منظور رفع نیازهای ضروری افراد نیازمند در بخش‌های درمان، تحصیل، ازدواج، تعمیر مسکن، کمک به ایجاد مشاغل خانگی و معیشت هزینه شده است.

فتحی در ادامه از پرداخت 120 میلیون ریال کمک هزینه تعمیر مسکن به نیازمندان این شهرستان خبر داد و افزود: این مبلغ به 23 خانواده تحت حمایت این نهاد اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: در 9 ماهه گذشته خیرین این شهرستان با اجرای طرح رضوان 600 میلیون ریال برای تعمیر مسکن مددجویان کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این طرح تا پایان امسال ادامه دارد و نیازمندان فاقد مسکن هم تسهیلات تامین مسکن دریافت خواهند کرد.

فتحی اضافه کرد: همچنین در سال‌ جاری 900 میلیون ریال کمک موردی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول