اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مطالعات اداره کل بنادر هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی مرکز صدور اسنادی یکپارچه بندر شهید رجایی

رئیس اداره مطالعات اداره کل بنادر هرمزگان از راه‌اندازی مرکز صدور اسنادی یکپارچه در بندر شهید رجایی به عنوان اقدامی مهم در راستای تسریع فرآیند ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در این بخش یاد کرد.

راه‌اندازی مرکز صدور اسنادی یکپارچه بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جهانشاهی‌نسب؛ بعد از ظهر امروز در نشستی پیرامون تکریم مراجعان به بندر شهید رجایی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مشتریان در سرلوحه کاری بندر شهید رجایی است.

وی میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی را از جمله مقوله‌های سنجش کارآمدی یک نظام اداری عنوان کرد و افزود: این مهم، در قالب برنامه طرح تکریم ارباب رجوع در سراسر کشور در دست اجرا است.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تدوین منشور اخلاقی سازمان، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع، اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات، نظرسنجی از مشتریان و نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاه‌‌های اجرایی با مراجعه‌کنندگان جهت بهره‌گیری از خدمات نظام اداری از جمله عناصری است که در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارزیابی مدنظر قرار می‌گیرد.

جهانشاهی‌نسب؛ هدف از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در مجموعه‌های زیر نظر اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی را ارتقای سطح ارتباط و تعامل مناسب با ارباب رجوع، آموزش و آشنایی کارکنان جدید‌الاستخدام با وظایف خود و چگونگی برخورد با مشتریان و همچنین کاهش مراجعات مشتریان به بخش‌های مختلف دانست.

وی از راه‌اندازی مرکز صدور اسنادی یکپارچه در بندر شهید رجایی به عنوان اقدامی مهم در راستای تسریع فرآیند ارائه خدمات مطلوب به مشتریان یاد کرد که طی سال جاری اجرایی شده است.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان تاکید کرد: پرسنل این اداره کل باید برای اجرای دقیق طرح تکریم ارباب رجوع علاوه بر برخورد خوب با مشتریان و مراجعان در ارائه خدمات به آنها تلاش و همکاری لازم را نیز با مسئولان مربوطه داشته باشند.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول