اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

اعزام 3 هزار کاشانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از اعزام 3 هزار نفر از مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تاکنون خبر داد.

اعزام 3 هزار کاشانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی امروز در آیین افتتاح شعبه شرکت حمل و نقل داخلی و بین‌المللی جوان سیر ایثار این شهرستان اظهار داشت: 2 هزار نفر از این تعداد را دانش‌آموزان و حدود یک‌هزار نفر را سایر شهروندان و اعضای پایگاه‌های بسیج محلات تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید جوانان را به مکان‌هایی هدایت کنند که همتاها و هم سن‌ و جنس‌های آنان حماسه‌سازی کرده‌اند ابراز داشت: اگر رشادت‌های جوانان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس برای جوانان و نسل امروز جامعه بیان شود، وقت خود را با اینترنت و در فضای پرخطر مجازی به هدر نمی‌دهند.

به گفته وی، باید برای نسل جوانان امروز گفته شود جوانان هم‌سن و سال آنها در دفاع مقدس با وجود سن کم خود چگونه در جبهه‌ها حاضر شدند و به عمق جبهه دشمن نفوذ کردند و اطلاعات دشمن را در اختیار فرماندهان خود قرار دادند و توانستند تا عمق 25 کیلومتری خاک دشمن پیشروی کنند.

فرمانده سپاه کاشان تصریح کرد: باید برای جوانان امروز گفته شود که چگونه جوانان هم‌سن و سال آنها با فرمان امام راحل برای شکست حصر آبادان به دل میدان‌های مین زدند و حصر آبادان را شکستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان حضور جوانان در مناطق عملیاتی با کاروان‌های راهیان نور و مشاهده مناطق عملیاتی و معرفی فرهنگ جبهه و شهادت را یکی از برنامه‌های تأثیرگذار بسیج سپاه اعلام کرد و گفت: جوانان با حضور در مناطق عملیاتی تا چندین ماه بیمه می‌شوند و حتی بسیاری از آنان خاک شلمچه را برای خانواده خود به عنوان تبرک می‌آورند تا نشان دهند چگونه به حرمت این فضای معنوی پایبند هستند.

نائینی تصریح کرد: امروز کاروان‌های راهیان نور با کمترین هزینه برای معرفی مناطق عملیاتی به نسلی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نسل انقلاب هم بهتر است کمک می کند تا آنها از دام‌هایی که دشمن سر راه آنان قرار داده است آگاه کند.

فرمانده سپاه کاشان ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهرستان برای همکاری با کاروان‌های راهیان نور به خصوص حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری کاشان متذکر شد: انتظار می‌رود با افتتاح و راه‌اندازی نخستین شعبه شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار شهرستان کاشان از خدمات آنان بهره‌مند شوند.

به گفته وی، هر نوع فعالیتی برای عمران و آبادانی شهرستان کاشان از سوی هر فرد و نهادی می‌تواند در توسعه شهرستان کاشان مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان نیز در این مراسم با اشاره به این که، تلاش همه انسان‌ها در جامعه باید در راه خدا و برای رضایت خدا باشد گفت: تلاش برای جامعه با هدف رضایت خداوند، خدمت با کیفیت و کمیت و بدون منت و با محبت برای جامعه و قرار گرفتن صنعت به دست افراد صالح و با ایمان و با صلاحیت از جمله پیام‌های قرآن برای کسب امور مادی و معنوی انسان‌ها است.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی گفت: فعالیت انسان‌ها در جامعه باید پیش از اینکه برای تولید منافع شخصی باشد باید در راستای خدمت به جامعه و رضایت پروردگار صورت گیرد.

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول