اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری 5 شرور مسلح در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پنج تن از اراذل و اوباش مسلح مشهد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دستگیری 5 شرور مسلح در مشهد

احد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تیم‌های آگاهی کلانتری سجاد مشهد در پیگیری پرونده اوباش‌گری‌های چند تن از اراذل و اوباش خطرناک، پس از انجام تحقیقات گسترده به اطلاعاتی دست یافتند که مسیر حرکت اعضای باند را برای آنان نمایان ساخت.

وی افزود: مأموران انتظامی ساعت دو بامداد 22 دی‌ ماه اراذل و اوباش را در خیابان امامت 42 مشهد در دامنه کمین خود غافلگیر کردند، اما این افراد شرور قصد فرار داشتند که در نتیجه تعقیب و گریز پلیسی با شلیک تیر هوایی از سوی مأموران، خود را تسلیم قانون کردند.

کریمی خاطرنشان کرد: در این عملیات سردسته باند که جوانی 24 ساله به نام "م" است و چهار همدست دیگرش دستگیر و در بازرسی اولیه از این افراد یک قبضه اسلحه غیرمجاز، دو تیر جنگی، یک قبضه شمشیر، سه قبضه چاقو، تعدادی گوشی تلفن همراه کشف و یک دستگاه خودروی سواری سمند توقیف شده است.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل تخصصی پرونده به دستور مراجع قضایی در اختیار تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی قرار گرفته‌اند و تحقیقات گسترده پلیسی در این باره برای کشف اقدامات مجرمانه این اراذل و اوباش خطرناک ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول