اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ماهشهر:

13 نفر از اراذل و اوباش ماهشهری دستگیر شدند

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: 13 نفر از اراذل و اوباش در طرح مبارزه با مزاحمان خیابانی در شهرستان دستگیر شدند.

13 نفر از اراذل و اوباش ماهشهری دستگیر شدند

سید جعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی از اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان بوده که نیز با اجرای اقدامات پیشگیرانه و طرح‌های مختلف و بهره گیری از قوه قهریه، می توان زمینه امنیت و آرامش را در سطح شهرستان مهیا کرد.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی نیروهای انتظامی شهرستان با شناسایی نقاط تجمع و محل پاتوق اراذل و اوباش، این افراد ناهنجار را شناسایی و 13 نفر از آنان را  که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، طی چندین مرحله اقدامات عملیاتی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر از عموم همشهریان خواست، در صورت اطلاع از اسامی و محل‌های تجمع اراذل و اوباش در اسرع وقت مراتب را به پلیس اعلام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اطلاعات به‌ دست آمده در بانک اطلاعاتی مجرمان ثبت شده و همه گزارشات به‌صورت محرمانه در اختیار پلیس قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/72001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول