اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراکز درمانی تنگستان

تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان تنگستان بازدید کردند.

بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مراکز درمانی تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در راستای بازدیدهای استانی از مراکز و خانه‌های بهداشت که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، ظهر امروز تیم بازدیدکننده‌ای متشکل از معاون بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی این معاونت و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان با حضور در خانه بهداشت روستای کلات و مرکز بهداشتی درمانی شهدای بخش دلوار از توابع شهرستان تنگستان، از نزدیک وضعیت ارائه خدمات در این مراکز را مورد بررسی قرار دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هدف از این بازدیدها را انتقال تجربیات و بهره‌گیری از نقاط قوت عملکرد این مراکز دانست.

دکتر عبدالمحمد خواجه‌ییان ضمن تقدیر از دو تن از بهورزان خانه بهداشت کلات، بهورزان را مایه افتخار و مباهات دانشگاه دانست و از خدمات ارزنده بهورزان تشکر کرد.

در این بازدید رؤسا و معاونین شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها نقطه نظرات خود را پیرامون نقاط ضعف و قوت این مراکز بیان داشتند.

در نشستی که در پایان این بازدید با حضور دکتر غلامرضا حیدری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با برشمردن نقاط ضعف و قوت این مراکز، خواستار جدیت بیشتر مسئولان دانشگاه در بازدید از مراکز و خانه‌های بهداشت استان شد.

وی در ادامه به برخی از شاخص‌های سلامت استان پرداخت و از همکاران بهداشتی خواست تا در رفع مشکلات موجود کوشا باشند.

مهدی خواجه‌ییان معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در زمینه استفاده بهینه از نیروی انسانی، قفسه دارویی غیر اورژانسی در مراکز روستایی و همچنین حضور به موقع پزشک خانواده در مراکز به ویژه پزشکانی که بیتوته دارند مطالبی را بیان کرد.

در پایان این نشست رئیس علوم پزشکی بوشهر در زمینه اقتصاد درمان و برخورد با افراد خاطی سخنانی ایراد کرد و از سیستم‌های نظارتی دانشگاه خواست تا بر فعالیت مراکز خانه‌های بهداشت نظارت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول