اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

36 سانتی متر برف در سمیرم به زمین نشست

فرماندار سمیرم گفت: در 24 ساعت روز گذشته در شهرستان سمیرم 36 سانتی‌متر برف به زمین نشست.

36 سانتی متر برف در سمیرم به زمین نشست

حامد منیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: بارش سنگین برف که تا شامگاه گذشته ادامه داشت تعطیلی مدارس ابتدائی و لغو امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم را به دنبال داشته است.

وی افزود: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم که در این روز لغو شده‌اند در تاریخ 6 بهمن‌ها در همان ساعات تعیین‌شده برگزار می‌شود.

فرماندار سمیرم ارتفاع برف شهرستان را 36 سانتی‌متر اعلام کرد و تصریح کرد: بارش حاصله تاکنون 31.1 میلی‌متر و بارندگی سال زراعی جدید در این شهرستان 196.8 میلی‌متر اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه تردد در جاده‌های مواصلاتی اصلی شهرستان امکان‌پذیر است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال‌ احمر، راه و شهرسازی و پلیس‌ راه که ابتدای بارش برف در حال فعالیت بودند هم‌اکنون در محورهای شهرستان مستقر و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

منیری خاطرنشان کرد: آسمان این شهر هم‌اکنون آفتابی است اما هوای سرد بر منطقه حاکم است و به رانندگانی که قصد تردد در محورهای شهرستان را دارند توصیه می‌شود که تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

به گزارش فارس شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول