اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواشناسی اعلام کرد

پایان بارش برف در استان قم

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، با اشاره به بارش برف در آغاز هفته جاری گفت: برای روزهای آینده این هفته بارش برف پیش‌بینی نمی‌شود.

پایان بارش برف در استان قم

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: از ساعات اولیه روز یکشنبه از تراکم ابرها کاسته می‌شود و این هفته شاهد بارش برف نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز سه درجه سانتی‌گراد و حداقل منهای سه درجه سانتی‌گراد خواهد بود، گفت: دمای هوای روز یکشنبه بین منهای پنج درجه سانتی‌گراد و پنج درجه سانتی‌گراد در حالت حداقل و حداکثر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به ابری بودن آسمان در روزهای پایانی هفته گفت: با توجه به ابرناکی هوا تا آخر هفته تغییر دمای محسوسی در استان نداریم.

قاضی گفت: برای روز دوشنبه افزایش دمای هوا تا 10 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود و روز سه‌شنبه دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: میانگین حداقل دمای ثبت شده هفته گذشته در ایستگاه کهک، منهای یک درجه سانتی‌گراد و حداکثر آن در همین ایستگاه دو درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی کمینه و بیشینه رطوبت ثبت شده هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی کهک را به ترتیب 63 و 92 درصد اعلام کرد.

قاضی گفت: مجموع بارش در همین بازه زمانی در این ایستگاه هواشناسی 6 میلی‌متر ثبت شده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، در خصوص اطلاعات ثبت شده هفته گذشته در ایستگاه قم اظهار کرد: میانگین حداقل دما در این ایستگاه منهای دو و حداکثر آن هفت درجه سانتی‌گراد است.

وی در خصوص میزان رطوبت ثبت شده در این ایستگاه هواشناسی گفت: کمینه رطوبت 60 و بیشینه آن 99 درصد ثبت شده است.

به گفته قاضی مجموع بارش ثبت شده هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی قم 1.1 میلی‌متر بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، میانگین حداقل دمای هفته گذشته در ایستگاه سلفچگان را منهای چهار درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.

قاضی افزود: میانگین حداکثر دمای هوا در همین مدت در این ایستگاه دو درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

وی کمینه رطوبت ایستگاه سلفچگان در هفته گذشته را 57 درصد و بیشینه آن را 81 درصد دانست.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم از ثبت 5.3 دهم میلی‌متر مجموع بارش در همین ایستگاه خبر داد.

قاضی با بیان اینکه مجموع بارش هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی قنوات 6 دهم میلی‌متر بود، ادامه داد: در همین ایستگاه میانگین حداقل دما منهای یک درجه سانتی‌گراد و میانگین حداکثر دما هشت درجه سانتی‌گراد به ثبت رسیده است.

وی کمینه رطوبت نسبی هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی قنوات را 48 درصد و بیشینه آن‌ را 90 درصد اعلام کرد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم بیان کرد: میانگین حداقل دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی کوشک نصرت صفر درجه سانتی‌گراد و حداکثر آن هفت درجه سانتی‌گراد در هفته گذشته به ثبت رسیده است.

قاضی مجموع بارش هفته گذشته در این ایستگاه را 1.6 درصد اعلام کرد و ادامه داد: هفته گذشته میانگین کمینه رطوبت نسبی ایستگاه هواشناسی کوشک نصرت 51 درصد و بیشینه آن 90 درصد ثبت شده است.

انتهای پیام/2258/غ40/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول