اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی شاهرود:

400 هزار اصله نهال در منابع طبیعی شاهرود تولید می‏شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: با اجرای طرح جنگل‏کاری و توسعه فضای سبز، در سال‌جاری 400 هزار اصله نهال در اداره منابع طبیعی شاهرود تولید می‏شود.

400 هزار اصله نهال در منابع طبیعی شاهرود تولید می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حسین شوکتی‏نیا افزود: این نهال‏ها ریشه‏ای و گلدانی است که در نهالستان این اداره تولید می‏شود.

وی اظهار کرد: این نهال‏ها شامل گونه‏های پهن‏برگ از قبیل اقاقیا، تبریزی، بید، ون، سنجد و انواع سوزنی برگ از قبیل کاج و سرو است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: نهال‏های تولید شده سال آینده در فصل مساعد برای غرس در زمین اصلی به منظور توسعه فضای سبز شهری و روستایی بین متقاضیان که شهرداری‏ها، دهیاری‏ها، شهرک‏های صنعتی و مردم منطقه هستند، توزیع می‏شود.

شوکتی‏نیا گفت: زمان توزیع نهال‏ها، 15 اسفند ماه سال‌جاری هم‏زمان با شروع هفته منابع طبیعی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه این اقدام در بالا بردن سرانه فضای سبز شهرستان بسیار مفید و مؤثر است، افزود: این نهال‏ها به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/74003/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول